http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=60273 Hoor net dat ze vanochtend met de gyn heeft gesproken en weer terug is richting ziekenhuis. Ze moest haar spullen meenemen waardoor ik vermoed dat ze wordt opgenomen. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal meevalt en beebje in ieder geval blijft zitten.
Jeetje, bah het zit veel dames niet mee hier zeg de laatste tijd! Heel veel sterkte Saartje, ook voor jou en je kleintje ga ik nu heeeel hard duimen!
Zit idd niet mee. Hoop dat alles goed gaat en dat je kleintje nog even lekker blijft zitten. liefs kaatje
Hey meis, ik lees net jullie verhaal en ik hoop ook(net als alle andere)dat jullie beebje nog ff blijft zitten.. Kom op beebje,blijf nog lekker bij je mama. Heel veel sterkte jullie,ik denk aan jullie! Liefs D...
Heb Saartje net gesproken. Ze ligt aan het ctg en deze laat nog steeds weeenactiviteit zien, gelukkig zijn ze niet heel erg pijnlijk maar ze merkt wel dat ze wat heftiger worden, trekt ook door naar haar rug. Zometeen komt de gyn langs en die zal vertellen of ze moet blijven of weer naar huis mag.
Nou veel sterkte voor saartje! Ben zelf ook opgenomen met weeen met 32 weken dus weet hoe het is. Hoop dat dr beebje nog even lekker blijft zitten!
jeetje zeg het zit hier niet veel mensen mee momenteel ! veel sterkte saartje ! hopelijk blijft het beebje nog even zitten ! L.sybje
Net een telefoontje gehad. De weeen zijn gelukkig onregelmatig, ene keer om de 7 minuten dan weer om de 10 minuten maar ze moet wel ter observatie blijven, iig tot morgen en dan wordt er verder beoordeeld. Tot overmaat van ramp heeft haar schoonmoeder vanochtend haar heup gebroken tijdens het uitlaten van de hond en die ligt nu in hetzelfde ziekenhuis..
En weer een update: Er is nog steeds weeenactiviteit en dan met name rugweeen, gelukkig geen ontsluiting en de weeen zijn ook nog onregelmatig. Om die reden willen ze nog aankijken tot morgenochtend en krijgt ze nog geen weeenremmers. Hoop dat ze een beetje kan slapen want dat heeft ze al 3 dagen niet gedaan..