Heel veel succes en sterkte.. en hopelijk blijft de kleine nog een paar weekjes lekker zitten daar...
Update: Saartje27 heeft ook vannacht nog aanhoudende weeen gehad, verder is de situatie onveranderd. Gyn is vanochtend weer langs geweest en die wil haar sowieso tot maandag houden..
Saartje ik wens je heel erg veel sterkte. En ik hoop dat je beebje nog even lekker in je buikje blijft zitten.
Ondanks dat ik hoop dat die kleine nog even een paar weken blijft zitten, hoop ik dat ik met mijn Mirthe een klein hartje onder de riem mag steken dat het, mocht het doorzetten, allemaal goed kan komen.....mijn meisje is met 32 weken geboren en doet het fantastisch.... Maar ja, natuurlijk hoop ik dat de 37 weken gehaald worden en dan zonder al teveel pijn en heen en weer geloop tussen huis en ziekenhuis. Sterkte dus!
Pff...wat spannend zeg! Nou inderdaad maar hopen dat de weeen afzwakken en ze met rust nog even zwanger kan blijven! Heel veel succes meis!
Heel veel sterkte Saartje, ik hoop dat jouw kleintje nog een hele poos kan blijven zitten in je buik en/of snel groter en sterker groeit, zodat ze zelfstandig kan ademen en uitgroeit tot een lieve kleine beeb en later, veel later van peuter, kleuter tot volwassen man/vrouw.
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. En Wen, bedankt dat voor de updates. Ben gelukkig weer thuis, was een zeer spannend weekend geweest. Moet nu erg rustig aan doen, niet meer werken en geen zware inspanningen meer. We gaan nu verder duimen dat ons ukkie nog even lekker blijft zitten. Liefs Vanessa
Blij dat je weer thuis bent. Met beeb nog lekker warm in je buik. Ik duim met je mee, dat jullie beeb daar nog een poosje blijft zitten. Liefs, mussie
Blij te lezen dat je weer thuis bent. Nu maar hopen dat de kleine zich nog een paar weekjes rustig weet te houden daar binnen in je buikje...
ha fijn te lezen dat je terug thuis ben en je kleintje nog in je buikje hebt. Rust nu maar lekker en profiteer er maar van , maar weet uit ervaring dat je rusten snel beu bent.
Hi, nou das heel fijn om te horen,doe het maar lekker rustig aan zodat jullie kleintje nog leker kan blijven zitten.. Het zal idd niet meevallen maar je weet waar je het voor doet he! Liefs D..-x-