broodbeleg.

Discussion in 'Voeding' started by MamavEsmee, Oct 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat kun je allemaal nog meer op je brood smeren ( voor je kindje) buiten..

fruitstroop, pindakaas, hazelnotenspread, boter,jam( zonder toegevoegde suiker)

Esmee is soms haar brood best zat, dus variatie is denk ik wel nodig.. als ze een week geen appelstroop heeft gehad ( als voorbeeld) dan eet ze met smaak maar daarna is het weer pet.

Wanneer mogen gestampte muisjes, sandwichespread, philadelhia, roomkaas?

Smeerkaas/leverworst vind ze niet lekker..

Fruit op brood is lekker voor een keertje maar iets wat ze echt heerlijk vind heb ik nog niet gevonden.

Ben benieuwd.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    huh pindakaas mag toch pas met een jaar?

3. MamavEsmee

Ik dacht vanaf 9 maanden.. mits er geen allergiën in je familie voor komen.
    ;)

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Tartex, tahin, vegetarische worst, jonge kaas, 4 vruchten stroop, appelstroop, hazelnootpasta, pindakaas, philedelphia, ei dat is wat wij zo ongeveer geven.

5. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Philadelphia mag je nu al geven hoor, doe ik ook :) Thijmen vindt het erg lekker. Net als de smeerkaas van La vache qui ri (daar zit minder zout in). Je kunt ook nog geprakte banaan oid op brood doen. Verder heb ik ook even geen inspiratie :)

6. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Kaas en ham bijvoorbeeld? (Of mag dat nog niet?) Sharon loopt helemaal weg (niet letterlijk ;)) met smeerkaas, dus hier wordt niet zoveel gevarieerd....

Even denken. Verder misschien nog verschillende soorten jam (zonder suiker) en idd geprakt fruit, appelstroop misschien?

En hartig misschien boterhammenworst?

7. MamavEsmee

Kaas en boterhamworst krijgt ze niet weg op haar boterham..

Ik heb vanmorgen philadelphia gehaald en sandwichespread komkommer.. zit wel zout in maar waar niet ;) Zal strax zien of ze het lust..

smeerkaas lust ze niet :(

Share This Page