Weer vaak huilen in de nacht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bizzy, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Dl is nu 13 maanden en sinds een goede week zijn de nachten weer een ramp.
    Zeker 3 a 5 keer gillend wakker en als ze slaapt ligt ze te woelen lachen/huilen / praten ect..
    Ze is wel snel te sussen als ik de tut geeft maar zwaar vermoeiend als de wekker elke ochtend gaat om 5.15!
    Is dit ook weer een fase/sprong iets?

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    13 maanden is wel een sprong geloof ik. Of misschien kiesjes die doorkomen? Dat was hier het euvel.

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hadden wij ook rond die leeftijd en heeft wel zeker 6 weken geduurd dus hoop voor je dat t bij jullie korter duurt hihi

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hadden wij ook rond die leeftijd en heeft wel zeker 6 weken geduurd dus hoop voor je dat t bij jullie korter duurt hihi! Paar nachten daarvan idd gillen of echt hard huilen en boos zijn.. Later werd dat iets minder en kon hij ook na paar slokjes bv of flesje gewoon weer rustig verder slapen (wel tussen ons in...) vaak ook wel minstens 1 of 2 keer wakker

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Pffff worden er zo moe van.
    Nu weer lekker gaan slapen om 19.30 na douche en avondfles en ja hoor alweer een half uur klaar wakker!
    Roepen huilen en als je bij haar komt gaat ze lachen en leuk doen....

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hey hier ook!
    Nou heeft ie amper een nacht doorgeslapen maar wel hele periodes 1 x speentje en weer verder tukken (dat noemen wij zeer goed slapen haha).
    En nu.. Krijsen in de nacht. Maar het vervelende is hij wordt nu niet zomaar stil, zet het op een schreeuwen tot hij bijvoorbeeld drinken heeft gehad. En zelfs dan is het een paar uur later weer raak.
    Kan het me niet meer herinneren van onze dochter.
    Heb net nog even gevoeld en dacht misschien dat er onderin nog 2 tanden bij kwamen, hij heeft die naast zn snijtanden nog niet. Dat was wel wat dik dus heb m maar paracetamol proberen te geven. Was al 1,5 uur in de weer.
    Ik merk ook dat onze zoon nu hij kan lopen en meer de weide wereld in trekt wat gevoeliger is. Hij moet het misschien ook allemaal verwerken?

Ik heb in ieder geval geen idee, maar leef wel met je mee.
    Ik doe ook maar wat in de hoop dat er weer wat werkt of dat deze periode weer over is. En dat gaat ie vast... Weer over... Zucht.

7. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Herkenbaar. Hier zat ze toen echt in een sprong. Leren lopen, kiezen die door kwamen, gaan praten en veel andere dingen leren. Ze werd s nachts ook een paar keer hard huilend wakker en als we vroegen wat er was, zei ze 'uit?!' Ze was dan echt klaar wakker. We lieten haar liggen en gingen af en toe even bij haar kijken. dat vond ze niet altijd leuk. Na een week of 3 waren we er door heen. Sinds die tijd gaat het eigenlijk al wekenlang goed en horen we ze snachts soms 1x, maar meestal niet meer. Succes, want het is echt altijd doorbijten die periodes!

8. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Mop heeft nu 4 kiezen door boven 2 en onder 2 echt elke hoek haha.
    Lopen doet ze soms los maar veel nog langs de bank tafel ect...ze is best angstig.
    Ik kan hem dit met zoon ook niet meer herinneren...heus wel eens een slapzeloze nacht maar niet zoals zijn zusje het nu bont maakt...
    Vanmorgen ik zoon en docher snip verkouden dus werkt ook niet mee...
    Ze is zwaar niet in haar hun en niks is goed.
    Gelukkig hierna nog 1 weekje vakantie en hopen dat we dan het ergste hebben gehad

9. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Herkenbaar. Was hier precies zo. Duurde wel paar weekjes en wij vermoeden dat het pijnscheuten waren van de kiezen die allemaal tegelijkertijd door kwamen. Toen we de puntjes zagen: sliep ze ook weer beter.

Deel Deze Pagina