net in de mail van de kruidvat morgen 1+1 gratis op het zwitsal assortiment muv geschenksets, mini's en doos met 12 pakjes doekjes is alleen geldig op zaterdag 2 november
dit is niet icm de voordeelkaart, maar voor iedereen (een extra aanbieding voor de zaterdag) er staat niks over een maximum in de mail, dus shopse!!!
de deal gold ook op de washandjes, ideaal! Heb 4 pakken washandjes, 2 flesjes rijke olie, 1 fles shampoo, badschuim, wasgel, bodylotion, en 2 flessen cars 2in1 gehaald. Korting van 25 euro Ik blij!
Kheb ook lkkr ingeslagen voor me kleintje. 16 euro korting. Helaas was het meeste op. Maar beter iets dan niets.
Ik word echt gestoord van die 'aanbiedingen' bij kruitvat. Ik ben nu weer voor niks geweest. Had badschuim nodig, alles op. Terwijl er normaal een dubbele rij met flessen badschuim staat. En ik was best vroeg, dus daar lag het niet aan! Ook de voordeelkaartaanbiedingen zijn er nooit. Voor de pampers new baby ben ik 3 keer moeten gaan, de derde keer was er 1 pak. Laatst waren de Huggies doekjes in de aanbieding. Ik ben 4 keer naar kruitvat geweest maar ze lagen er niet. En apart leggen doen ze niet aan.
Hier gelukkig wel in kunnen slaan. 3 haarlotion, 3 shampoo, 2 keer grote badschuim, zinkzalf en talkpoeder. 17.50 korting. We kunnen weer even vooruit.