sab simplex

Discussie in 'Voeding' gestart door jeldou, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames,
    Wie van jullie gebruiken sab simplex?
    En hebben jullie dat in je eentje beslist om te gaan gebruiken of door het CB?
    Mijn zoontje doet anders niks meer dan huilen, hazeslaapjes en hikken, om de 2 uur wil ie al de fles...
    Ik ben ten einde raad, het is verschrikkelijk om je zoon zo pijn zien te lijden.. Getver ben steeds van de kaart!
    Maar nu heb ik sab simplex besteld via internet en nu was mijn vraag, hoeveel druppels moeten er per keer in? Staat er een dosering op de verpakking?

Alvast bedankt!

2. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hoi,

Bij ons sloeg de sabsimplex meteen aan! Er staat in de beschrijving hoeveel druppels, dacht 14 druppels voor elke voeding, dit moet je dan langzaam gaan afbouwen, elke week een druppel minder.

Even een tipje, sabsimplex smaakt heel zoet ( best lekker eigenlijk :D ) geef het op een lepeltje i.p.v. in de fles i.v.m. wennen aan de zoete smaak in de fles.

Ik hoop dat het je kindje mag helpen!

Lizzie.

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Het cb mag het gebruik ervan volgens mij niet eens adviseren. Hier deden ze er in ieder geval erg raar over.
    Dosering staat inderdaad gewoon op de verpakking. Kan eigenlijk niks aan mis gaan.
    Ik hoop dat het helpt bij je zoontje. Heb het hier ook gehad maar hier hielp het helemaal niks. Hij kreeg er alleen maar maagzuur van.

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik heb het ook gebruikt, ik geef bv, dus hier moet het sowieso op een lepeltje, 15 druppels per keer, hier hielp het goed. Ik ben ook tegelijkertijd begonnen met koemelk vrij te eten, en de regels van rust en regelmaat, dus weet niet zeker wat nou het beste heeft geholpen. In iedergeval slaapt Iris nou steed flinke rukken, en is ze een ontspennen en vrolijke baby!

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Hier wel hoor op advie svan CB--ha en zelf Kinderarts! En het werkte perfect!

15 druppels in elke fles...haalt het schuim vd melk af in de maag wardoor er geen luchtmee gaat het darmstelsel en er dus geem krampjes meer zijn...

Deel Deze Pagina