ik heb ze ook vind ze helemaal geweldig heb ze een heletijd gebruikt bij elyesa en zijn krampen waren echt over groetjes talia
@gerdiendejong: stuur even een pb naar Mad.. zij kan je vast verder helpen.. Ik weet niet op welke site zij dat gedaan heeft nl.
Jaa die werken indd super, gebruik het ook, hier is het trouwens (in een plaatsje dichtbij) bij de da verkrijgbaar. Eventueel wil ik ook wel wat versturen voor de mensen die er moeilijk aan kunnen komen.
Idd grappig... Hier is het nergens te krijgen zover ik weet. KV zei dat het alleen in Duitsland te krijgen is...
Je kunt ze bestellen via st josef apotheke of iets dergelijks. ff googlen en dan zie je het meteen. Ik was sab simplex vergeten. Had ze bij kind 1 gebruikt en toen zag ik deze topic. Hee, da's waar ook! Voor kind nummer 3 ga ik ze dus ook gebruiken. Ik heb een Duitse vriendin die in Ned woont. Zij nam het toen mee als ze op familiebezoek in Dui was geweest. En nu heb ik een Ned vriendin die in Dui is gaan wonen. Laat zij nu net dit weekend richting Ned komen..... Groetjes, Ellen
Ik ben al weer bijna door mijn voorraad heen... sjee wat gaat dat snel.. deze week weer even 2 flesjes halen bij de apotheek in Gangelt!
http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html Je kan het op deze site bestellen. Ze hebben de pagina in het nederlands gemaakt. Je vult in wat je wilt hebben en klikt abschicken. Ik heb het daar woensdag bestelt (gisteren). Je krijgt geen bevestigings mail terug ofzo. Ik had ze ff een email gestuurd over hoe lang de levertijd was. Lieferzeit sind etwa 3-4 Tage. Durch das Wochenende wird es bis Montag dauern bis Sab Simplex bei Ihnen ist! Herzliche Grüße St. Josef Apotheke Dit kreeg ik terug. Dus 3 a 4 dagen. Ik hoop dat ik hiermee iemand blij mee maakt. Mvg, K. Kies
Ik kreeg gisteren een pakje met 4 flesjes binnen. Had ze ook voor de zekerheid gemaild, want deze domme doos was in de eerste bestelling vergeten om Niederlanden erbij te melden....ohohoh.... maar goed, we zijn weer ff voorzien! Doei, Ellen
ik gebruik sinds gisteren sab simplex,heb 1 flesje besteld via een DA in Hengelo, meteen de volgende dag in huis. Het werkt echt geweldig. Helin kon absoluut niet poepen, ze had gisteren gewoon zo hard geperst dat er een scheurtje kwam in haar kringspier, echt zielig. Maar sinds gisteren geen krampje meer en perfect poepen. Helemaal geweldig, dus ik raad het iedereen aan. Ben vandaag naar Duitsland gereden, is voor ons maar 10 km, en nog es 3 flesjes van dat spul gehaald. Ideaal.
Gebruik het hier ook. In het begin tegen krampjes, het hielp toen ook erg goed, en nu eigenlijk, omdat mijn meisje reflux heeft en veellast van lucht en boertjes die niet komen of heel lang na de voeding pas. Werkt echt goed. Wij wonen ook vlakbij Duitsland, daar hebben ze het in elke apotheek. Ik koop het ook wel op marktplaats bijvoorbeeld van mensen die het over hebben. In Nederland is een gelijksoortig iets verkrijgbaar, Aeropax. maar volgens de verpakking mag dat niet gegeven worden aan kinderen onder de 12 jaar ivm pepermuntolie. Ik had een fles en die heb ik weggegooid omdat pepermuntolie gevaarlijk kan zijn voor baby´s dus. Volgens mijn kinderarts en de apotheek kan Aeropax wel gewoon gegeven worden, maar ik neem liever geen risico. Trouwens, de sab simplex smaakt heel zoet, en de Aeropax naar menthol, die vindt ze ook vies.
ik heb door dat spul echt een compleet ander kind gekregen. Ze slaapt nu overdag ook en als ze wakker is dan huilt ze niet meer. Dat deed ze voorheen wel door de krampjes.
het is idd echt wonder spul, wij gebruiken het ook, zijn het wel aan t afbouwen. doe nu nog maar 5 druppeltjes in iedere fles!
Ik woon in hengelo en i.d hier is het gewoon bij de da verkrijgbaar... deze da haaft een heel uitgebreid assortiment in zelfmedicatie voedingssuplementen en dergelijke... ze sturen het ook op da mensink- www.sabsimplex.nl en je komt op de site van mensink... ik ga het ook halen vandaag, de kleine krijgt nu cinababy maar het helpt niet (voldoende). groetjes
wil het ook graag bestellen, maar de site doet het niet hij geeft aan dat de webpagina niet kan worden weergegeven.. Ik las iets over mensink, moet ik hun dan een e-mail sturen om het te bestellen, weet iemand dit? Mielenl, heb wel interesse, maar ben vast al te laat!