Goedemorgen , Ik zit met een klein vraagje en ik hoop dat jullie voor mij hier een antwoord op hebben. Kan het zo zijn dat de schaamlippen van jou pas geboren kindje aan elkaar groeien, en is het mogelijk wanneer je kleine meid een half jaar oud is dat je dit prongelijk kapot kan scheuren en dat haar gaatje dan in eens grooter is! Ik vind dit zelf een super raar verhaal en mijn vriendin kwam hier mee aan dat dit bij haar kleine was gebeurd, ik hoop dat 1 van jullie mij hiet bij kan helpen! Groetjes Nadine
Hmm ik heb 4 meiden, ben een beetje expert hehehe Nee ff serieus, als je ze verschoont dan veeg je ok tussen de schaamlipjes door dus kan me nie voorstellen hoe dat dicht groeit.is bij mij no gnooit gebeurd iig!
vreemd verhaal, ik kan het me niet voostellen, maar misschien dat het kindje 1 of andere aandoening heeft daar? Evengoed nooit van gehoord!
Je moet er echt ff mee naar de ha en dan zal er waars een zalfje voorgeschreven worden. Ik zou zowiezo met een wondje daar naar de ha gaan, want met n vieze luier kan je een infectie oplopen.
Allemaal bedankt voor jullie antwoord, ik geloof wel dat ik hier iets mee kan. Het is helaas wel zo dat wanneer de ha of op het concultatie buro iets verteld word waarmee ze moet op lettten of zo dan krijgt de kleine het wel! Net als of ze de kleine ziek praat echt ziellig! Thanx
Agos wat sneu, lijkt me ook bijzonder pijnlijk als daar een scheurtje zit. Je kunt idd verkleefde schaamlipjes hebben, dus voorzichtig zijn met schoonmaken daar.
Ik heb er weleens van gehoord, van verkleefde schaamlipjes, daar moest je vooral niet aan trekken, dat zou vanzelf goed moeten komen? Een vriendin van mij kreeg juist te horen van een arts op het CB dat ze zelf moest spreiden. Maar dat zou ik niet doen hoor.
Ik hoorde van mijn kraamhulp destijds dat je tussen de schaamlipjes niet mocht schoonmaken. Maar nu is onze meid ook al bijna 4 mnd, geldt dit nou nog steeds eingelijk? Ik maak het nog steeds niet schoon tijdens het verschonen, alleen als ze in bad gaat, maak ik het schoon.
Mijn kraamhulp zei dat als je de luier verschoond en een doekje gebruikt, dan 1 keer tussen de schaamlipjes mag gaan. Om het toch ff op te frissen, maar idd niet gaan pulken ofzo liefs Juud