Waneer mag je een baby een tijdje laten zitten en dan bedoel ik niet in een wipper maar op de bank met kussens om hem heen of in de box met het voedingskussen in zijn rug. Teun vind namelijk dat hij kan zitten ipv liggen.... hij houd zijn hoofd wel recht hoor...zelfs als je hem omhoog trek van lig naar zit stand dus hij heeft hele sterke nekspieren
Keano is ook zo een kindje die liever zit dan ligt, ik zet hem dan ook vaak op de bank met kussens om hem heen, maar hij is dan ook al wat ouder hij is nu vijf en een halve maand. Maar volgens mij als je ze goed ondersteund kan dit geen kwaad, mits het ruggetje echt in een hoek van 90 graden is dat is te stijl. Succes liefs, misspuma
Zou ik idd ook niet doen en ja wat is lang, dat mag jezelf bepalen , dat is voor iedereen weer anders denk ik!
niet te lang doen. Tijn wilde ook al heel snel zitten, maar op het cb zeiden ze ook dat je daar voorzichtig mee moet doen tot dat ze het echt helemaal zelf doen en echt sterk in het ruggetje en hoofdje zijn. Trouwens, wat een mooi mannetje die Teun
Maar hoe zit het dan op het KDV hebben ze van die speciale poefjes waar ze ook met hun beendjes naar voren door kunnen en daar mogen ze vanaf 4 mnd in