sab simplex

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door slingeraap74, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjoontje

12 mrt 2007
    7
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    kissie.bij de da drogist in glanerbrug aan de kerkstraat kun je de druppeltjes kopen.

groetjes marion.

2. mama van iris

mama van iris Nieuw lid

18 mrt 2007
    3
    0
    0
    verkoopster
    Beek lb
    hallo allemaal

Even een kleine tip .... wij deden bij onze dochter altijd de sab-simplex ( idd 15 druppels) in de speen van de fles druppelen ( wel je vinger onder het gaatje houden ) , dit lieten wij Iris eerst opdrinken en daarna de speen op de fles draaien en eten maar.
    Dit is altijd goed gegaan en de kramjes verdwenen als sneeuw voor de zon .
    De sab-simplex drinken ze zo weg want het is lekker zoet en je weet zeker dat ze alles binnenkrijgen .
    Hoop dat jullie er wat aan hebben succes ermee .

groetjes wendy

3. christina

christina Niet meer actief

Ik heb ook Sab Simplex besteld, alleen nog niwet gebruikt. Wat ik sinds een aantal dagen doe is een kan voeding maken en dan NIET schudden, want met schudden krijg je luchtbellen en daar had ons meisje last van. We roeren alleen de voeding. Ook als we overschenken in de fles alleen roeren en als het warm is weer roeren. De krampjes werden direct veel minder. En ze heeft tot nu toe weinig last meer gehad. Gelukkig. Wel gebruik ik nog cinababy, maar ik ben ervan overtuigd dat het schudden ook zorg draagt voor de bellen. Sab simplex is een onschuimer zo staat op de bijsluiter!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb het gelukkig niet meer nodig, maar dit is wel een goede tip!

5. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Thijs heeft niet veel last van krampjes, maar wel van dwarszittende boertjes. Helpt het daar ook tegen?

Lies

6. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja het lost alle lucht op in de maag en darmen, zeggen ze.

Deel Deze Pagina