Borstbaby spuugt na kunstvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Catootje86, 22 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Hoi dames,

Even een vraagje hier, hopelijk vind ik iemand met ervaring! Mijn dochtertje van bijna 5 maanden krijgt nog borstvoeding, maar soms vind ik het handig om wat kunstvoeding te kunnen geven, ik kolf ook elke dag een voeding minder dan ze drinkt dus ben steeds bezig de voorraad op peil te houden.
    Nu hebben we 3x een flesje kunstvoeding geprobeerd, kruidvat 1 standaard, ongeveer 90cc.
    Nu heeft ze alledrie de keren een paar uur daarna haar hele maag geleegd; eerst de voeding, daarna 'restjes' en uiteindelijk echt gal.
    Inmiddels is dit een paar weken geleden. Gisteren dacht ik eens een papje te proberen omdat ze steeds vaker 's nachts komt voor een voeding. Ander merk, veel dikker dan voeding dus leek me geen probleem. Maar ook deze voeding is er een paar uur later uit gekomen.
    Ze huilt niet, lijkt geen kramp of buikpijn te hebben, het komt er gewoon uit. Wie heeft een idee wat dit kan zijn?
    Ze krijgt de afgekolfde melk uit dezelfde fles en heeft daar nooit bij gespuugd.
    Ik ben niet van plan nog maanden borstvoeding te geven, dus hoop een oplossing te vinden.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Mijn zus had dit ook met haar zoontje. H.a. voeding werd beter verdragen en bleef er meestal wel goed in.

Je zou dus eens kunnen kijken of dat de oplossing is?

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hehe ik heb in hetzelfde topic onder borstvoeding dezelfde tip gegeven :D

4. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Ja, dit wilde ik ook aanraden :)

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik zou ook H.A. aanraden. Dat is lichter verteerbaar.

6. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Bedankt dames! Misschien eerst maar kijken hoe ze daar op reageert dan voor ik haar laat testen. Kan een hoop gedoe schelen :)

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    :$
    Wij zitten echt te vaak op 1 lijn.... :p

Deel Deze Pagina