volgens mij lust ze het echt niet

Discussie in 'Voeding' gestart door pluk, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Wij zijn al een hele tijd onze dochter proberen zover te krijgen dat ze ook haar korsjes van het brood eet.
    Tot nu toe met weinig resultaat, alleen als ze het in de melk kan stippen krijgt ze het weg.

Nu viel het ons op dat ze meerdere harde dingen niet eet. Harde bolletjes eet ze niet, ze pulkt hooguit de binnenkant eruit, zachte bolletjes zijn geen probleem.

Harde snoepjes wil ze eigenlijk ook niet maar dat viel nooit zo op (vinden we tenslotte ook helemaal niet erg). Gisteren kreeg ze op een verjaardag een zuurstok (heeft ze nog nooit gehad), maar na 1 klein stukje wilde ze al niet meer.

Appels eet ze wel, wij hebben thuis kinderappeltjes, maar krijgt ze een appel bij mijn ouders (van die groene harden) dan eet ze ze niet.

Dat van die snoepjes is te verwaarlozen want dat ze niet alles lust is helemaal niet erg. De appels tja we halen gewoon die ze lekker vind. Harde bolletjes hoeft ze ook niet te eten.

Maar wat doen we met de broodkorstjes, blijven we de - moeten opeten- strijd aangaan of kunnen we de conclusie trekken dat ze ze echt niet lust (zelfs gestipt in de melk gaan ze erg moeizaam naar binnen). Ik weet het gewoon even niet meer

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Tsja, je zou het haast denken :p

Als je dochter verder goed eet en echt speciaal de harde korstjes laat liggen zou ik daar op deze leeftijd niet zo veel moeite mee hebben. Misschien eens een tijdje laten gaan en zien wat er gebeurt?

3. adi

adi Niet meer actief

Eens met mijn voorganger, ik zou er niet moeilijk over doen.
    ik vind harde korsten ook niet lekker. Zo hard en droog, meestal zit daar geen beleg op... Bleh ;)

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik zou er ook niet moeilijk over doen.

Hier is het heel verschillend. De ene keer worden ze wel opgegeten en de andere keer niet. Naja, geen probleem.

Deel Deze Pagina