Ben ik de enige die zich druk maakt om de vete rond Sabia? Ikzelf ben zwanger en trek het mij zo ontzettend aan. Stel je voor dat ze gewoon zwanger is van Rafhael! Hoe verschrikkelijk is het dan net te zijn verlaten door de vader op het moment dat ze erachter kwam dat ze zwanger is. En hij vertrekt en niet naar je omkijkt. Vervolgens wordt je in het openbaar in de media als leugenaar uitgemaakt en beoordeeld op de grootte van je buik. Ik ben ongeveer gelijk met haar zwanger en zou het echt verschrikkelijk vinden, ik zou ook afvallen van de spanning. Mensen praten over haar buik. Maar hebben jullie wel eens andere super slanke zwangere vrouwen gezien. Kijk eens naar foto's van Doutzen toen ze hoogzwanger was. Dat was ook geen enorme buik. Misschien heeft ze Raphael wel belazerd door bv stiekem van hem zwanger te raken terwijl hij dat niet wilde. maar dit gun je geen één zwangere vrouw. Dit verdient ze niet. Hij mag best een klein beetje media support geven. Laat iets van je horen. Hij doet helemaal niets. Maar stel dat zij wel zijn kind draagt dan bedreigt hij nu met zijn gedrag ook de gezondheid van zijn kindje. Hij mag best een beetje steun tonen. Ronduit een hufter nu! En wat gebeurd er straks als DNA uitwijst dat hij toch de vader is? Blijft hij waarschijnlijk nog steeds de held. En naar haar wordt niet meer omgekeken. Succes met je baby! Heeft iemand wel eens stilgestaan dat zij misschien hier het slachtoffer is en niet hij
In dit geval heb ook sterk het vermoede dat ze niet zwanger is. Afvallen kan maar het idd is niet haar eerste maat nummer 4 of 5. 2 te vroeg in elk geval. Je buik is dan wel wat uitgerekt. Ik weet niet. Hoop voor haar dat ze wel zwanger is. Anders lijkt ze mij niet 100 procent.
Als ze echt niet zwanger zou zijn, dan had ze toch ook allang beweerd dat ze een miskraam had gehad. Dan ga je toch niet nog verder met dit verhaal. ,meer ellende en aandacht. Dan had ze allang een zielig verhaal verzonnen dat ze haar kindje is verloren door alle spanning. Ik denk dat ze echt zwanger is. En van wie of op welke manier weet ik niet maar ik vind toch dat ze dit dan niet verdiend.
Ja, dat vraag ik me ook af.. het kan me echt helemaal niks interesseren wat die mensen doen eigenlijk Is ze zwanger of niet.. tja.. ik weet t echt niet
Misschien omdat ikzelf zwanger ben en rond delfde tijd , dat ik met haar meeleef en helemaal meevoel. Ik ben momenteel in de zwangerschap ook erg emotioneel en last van mijn hormonen. Trek mij van veel aan. Maar ik vind het gewoon zielig voor haar en onmenselijk hoe er met haar wordt omgegaan. Ik kan zo ie zo slecht tegen als dit mensen wordt aangedaan. Ik zorg en voel graag mee met de medemens. Niet alleen mijn eigen wereldje Haar leven en zijn leven interesseren mij ook niet , maar ik vind het belachelijk dat de bladen en de media haar zo hard aanpakken terwijl dat misschien helemaal niet terecht is. Laat haar gewoon met rust.
Nou als die niet zwanger is weet ik het niet hoor. Bij die kansloze Uri Geller "habbel ma sjel gah" show zag je gewoon een buik. Dus geen idee waar vandaan komt dat ze niet zwanger zou zijn. Verder interesseert die hele media me geen ene hol.
Haha..ik denk dat ze wel gewoon zwanger is van Rafael. En nee, ik vind dat ze dit niet verdiend heeft en dat Rafael zich er wel heel gemakkelijk vanaf maakt! Wat mij betreft de grote loser in dit verhaal. Voor zover geconcludeerd kan worden vanuit de media, ik ken hun niet persoonlijk.
Ik hoop dat ze straks een gezond kindje krijgt, ik hoop dat ze gewoon zwanger is. Ze krijgt wel echt een bak ellende over zich heen, vind het wel sneu maar kan me verder niet echt druk maken hierom ofzo. Hoe ver zou ze nu dan eigenlijk moeten zijn? Want voor m'n gevoel duurt deze soap al een hele tijd.
Ik vind dit ook een zeer slechte foto. Jasje, sjaal, trui. Door al die lagen kun je helemaal niet inschatten hoe dik of hoe plat haar buik is. Daarbij lijkt het alsof rechts dat stukje trui wat je nog ziet bol loopt.
....wanneer ze strx bevallen is of niet,zul je het antwoord snel genoeg weten. Het intresseert me nix of ze wel of niet zwanger is, maar vindt het wel 'zielig' dat ze er zo op wordt aangekeken net alsof ze een slecht mens is en alles bij elkaar liegt voor wat aandacht, als ze straks in februarie wel bevalt zullen die mensen die haar zo behandelen flink op hun neus vallen en goed ook!🙃
Ik vind het wel lullig voor haar. Lekker boeiend al die complottheorieën. Haar leven boeit me eerlijk niet zo veel, ik kan me wel een beetje voorstellen hoe ze zich nu voelt. Maar ze voed de media ook wel zelf. Ze blijft voldoende in de spotlight en snabbelt er veel op los. Ik hoop dat ze een veilige zwangerschap heeft en straks een gezonde baby. Vd vaart heeft trouwens wel aangegeven dat als de baby van hem is hij gewoon de verantwoordelijkheid neemt. Maar waarom terug gaan bij iemand waar je geen relatie meer mee wil omdat ze je kind verwacht?