Ik vind het echt belachelijk hoe de media hiermee omgaat en hoe mensen erop reageren. Waar bemoeien ze zich mee? Zeker gezien het feit dat ze twee kinderen heeft moeten begraven :x Echt onvoorstelbaar dat mensen ZO hard en gevoelloos kunnen zijn. Ja, ik denk dat ze zwanger is en ik hoop heel hard voor haar dat ze niet opnieuw een te vroeg geboren kindje krijgt. Zeker gezien haar voorgeschiedenis en de extra stress die de media haar oplegt. Rafael en zijn familie pakken het ook echt vreselijk aan. Waarom moet Sabia bewijzen dat ze zwanger is? Sinds wanneer is het maar normaal om iemand zo zwart te maken, zelfs kapot te maken? En waarom zij wel en Rafael niet? Laat dit niet zien hoe wij als maatschappij aankijken tegen mannen en vrouwen? Het grote verschil, meten met twee maten: hij is stoer, zij een h**r. En dat is wat mij ontzettend raakt, die ongelijkheid.
Ach schei toch uit.. zij zoekt zelf toch ook steeds de media op?! Ik snap ook werkelijk niet waarom ze zou moeten bewijzen dat ze zwanger is, en van haar niet dat ze die moeite ook daadwerkelijk neemt. Dat ziet men (hopelijk, want het is helaas al eerder misgegaan) vanzelf wel.. Ik vroeg me alleen wel af waarom ze haar bij die goochelshow nog steeds met de naam van haar ex-man aankondigde, weet iemand dat?
Ik begrijp ook werkelijk niet waarom dit in de media is, nog minder waarom het in de krant staat!! Serieus, wie kan het wat schelen of Sabia wel of niet zwanger is? Ik ga wel regelmatig naar bed en dan vraag ik aan mijn man; hoe zou het met Sabia zijn? (sarcastisch dus he!!) Ik begrijp dus ook niet werkelijk niet waarom je je hier druk om kan maken....
Ze werkt in de showbusiness en ja, dan ben je ook afhankelijk van media. Als je Truus de cassiere bent of Gert de putjesschepper, dan hangen ze niet om je heen met een camera. Maar als model/presentatrice sta je nu eenmaal met je snufferd in de schijnwerpers. Nu kun je natuurlijk argumenteren dat ze dan maar ander werk moet gaan doen, maar waarom? Misschien is dit haar droom wel, maar ik geloof echt niet dat ze deze, specifiek op haar zwangerschap gericht en dan zeer negatief, aandacht wil en opzoekt. Zeker gezien ze ook gewoon kinderen heeft die ze erbuiten probeert te houden.
Ze heeft dat soort werk toch alleen maar door de publiciteit die ze met zich meeneemt? Die had ze daarvoor niet. Ze was altijd 'de vrouw van'. Eerst van de ene voetballer en lang niet zo interessant, vervolgens doorgeschoven naar de andere voetballer en een bekende in Duitsland, Nederland etc én man van haar beste vriendin. Door die publiciteit in ene een modellen en presentatie-carriere. Maakt natuurlijk echt helemaal niet uit, maar ik krijg toch ook wel zeer sterk het gevoel dat alles op aandacht krijgen bedacht is. En dan heel hard roepen dat je dat eigenlijk niet wilt, waardoor het weer nog interessanter wordt, allerlei tegenstrijdigheden vertellen etc. etc. Nee, ik gun haar echt van harte een goed verlopende zwangerschap en een gezond kindje(!!), maar dat hele circus er omheen heeft ze mijn inziens wel flink aan zichzelf te danken. Maar ik kan mij er echt niet druk om maken.. Niet mijn leven.
Ja heel apart, ze is onlangs weer de naam van haar ex-man gaan gebruiken. Daarvoor gebruikte ze een tijdje weer haar eigen naam, Enzigek (of iets dergelijks). Vraag me wel af of Khalid dat een goed idee vindt, of zijn nieuwe vriendin. Ik heb echt nooit een seconde gedacht dat ze echt zwanger was. Pas nu geloof ik wel dat het toch zo is. Ben wel erg wanneer ze nou is uitgerekend, want niemand kan 11 maanden zwanger zijn.
Ik weet het niet, daarvoor volg ik haar niet goed genoeg Hoe mediageil ze mogelijk ook is, ik denk niet dat ze dit wil tov haar zwangerschap. En stel nou dat ze niet zwanger is... Dan is dat toch super heftig ook voor haar? Niet lang geleden heeft ze een kindje gebaard en verloren. Als ze daarna een zwangerschap zou verzinnen (wat ik me niet kan voorstellen, maar ik weet wel hoe graag ik een kindje wilde nadat mijn dochter overleden was) dan is dat toch super triest? Maar ik denk dus niet dat ze het verzint. En zo wel, dan heeft ze meer aan hulp dan aan deze hetze.
Misschien heb ik het gemist hoor, maar wat was/is haar baan dan in de showbusiness? ? Die hele vrouw is volgens mij alleen bekend door de schandalen om haar heen en de affaires die ze zelf opzoekt.
Nee, zeker mee eens hoor! Maar aan de andere kant denk ik: als je dan echt rust wilt, waarom zoek je dan juist de publiciteit zo op? Natuurlijk zullen zulke berichten haar ook enorm veel pijn doen, maar dan iedere keer vaag doen, tegenstrijdige verhalen etc. Laat het dan gaan, negeer het zoveel mogelijk en pak je rust dan inderdaad zonder extra de schijnwerpers op te zoeken. En dan hopelijk straks over een paar maandjes een wolk van een baby. Maar misschien ben/denk ik daar te simpel in. Ik sta gelukkig niet in haar schoenen.
De Kardashians begrijp ik nog wel! Die kunnen namelijk... Uhm... Of uh... Maar wel met z'n allen uhhhhh... En die hebben toch een stiefvader die, uhm, stiefmoeder die heel hard kon rennen?
Hahaha ik vind het wel vermakelijk om te lezen dat jullie er zo veel vanaf weten. Alsof jullie het over jullie buurvrouw hebben. Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Iemand die wel of niet zwanger is, wel of niet van haar ex? En waarom die mevrouw dan bekend is is me ook niet echt duidelijk.
Hahaha ik volg veel sport dus daarom weet ik van haar als voetbalvrouw, maar ik kan niet ontkennen dat RTL Boulevard weleens aan staat op de achtergrond en ook op de Telegraaf ontkom je helaas niet aan deze gekte
Ja dat is inderdaad niet iets waar ik me erg voor interesseer (boulevard/shownieuws etc.) Maargoed, ik haal mijn info wel uit dit topic.