Sabia

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Hansje123, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ik heb geen idee of het wel of niet waar is. In beide gevallen is het zeer triest!

Maar stel dat het allemaal verzonnen is stel dat ze echt zo'n zieke geest heeft want als je dat hebt dan ben je tot heel veel in staat. Ze weet hoe het is om 2 kindjes te verliezen. Ze kreeg toen aandacht (niet heel veel maar genoeg, wat trouwens ook terecht is!)
    Nu kapt Rafael de relatie af en Sabia voelt zich in een hoek gedreven en denkt oké ik heb al eerder 2 kindjes verloren, ik moet in de media blijven en bovenal wil ik Rafael terug! Ik doe alsof ik zwanger ben en dan gaat het op het allerlaatst weer mis. Het is mij 2x overkomen waarom geen 3e keer? Mensen zullen het wel geloven en vervolgens krijg ik weer een doodgeboren kindje.
    Alleen kwam Rafael niet terug, en deed hij niets voor haar (behalve schijnbaar geld betalen voor het huis) en hield zich stil en ging weer met andere vrouwen om.
    Plannetje van Sabia mislukt in die zin dat ze Rafael niet terug heeft maar ze is wel maanden op de voorpagina geweest van alle bladen en als het goed is mag het ziekenhuis ook niets zeggen ivm geheimhoudingsplicht dus kunnen ze niet bevestigen nog ontkennen.
    Klinkt cru maar als je echt last hebt van een geestesziekte zie je de realiteit helemaal niet meer. Ik heb het van nabij meegemaakt en dat is echt heel zwaar. Maar deze mensen weten zelf niet meer wat realiteit is of fictie en soms geloven ze in hun eigen fictie.

Het zal mij dan ook niet verbazen dat het dit keer een jongetje is en ze het Rafael gaat noemen.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het klopt gewoon niet, ze geeft half juli aan dat ze bijna 12 weken is en nu zou ze in de zesde maand haar kindje verloren zijn. Maar dan zou ze inmiddels toch al over de 30 weken zijn? Dan zit je toch niet in de zesde maand?
    Nou ja het zal allemaal wel...

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Nee wellicht in de 7e of 8e maand zou je dan denken.

4. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Álstjebliéft zeg!

Lieve mensen, dit hadden jullie toch AL LANG aan zien komen? Die arme arme vrouw is hartstikke geesteziek. Ik zat er al op te wachten dat ze zou zeggen dat ze het kind zou verliezen. Ze kon het echt niet meer verbergen. Ik had nog de hoop dat het echt waar zou zijn, die zwangerschap. Ik kon niet geloven dat ze zo ziek in haar hoofd zou zijn maar dat is ze dus toch.

Nadat je twee keer eerder (!) een kindje verliest en waarschijnlijk een cerclage krijgt, houd je rust, bij voorkeur in het ziekenhuis. Heel veel bedrust. Dat ben je verschuldigd aan je kindje als je een risico geval bent. Dan ga je niet aan je zogenaamd aan je tv carrière werken, op feestjes verschijnen en op de catwalk etc.

De Duitse tv zat haar niet voor niets op de hielen want die hadden het ook al wel door.

Die vrouw krijgt van alle mannen die ze tegenkomt kinderen, probeert overal een slaatje uit te slaan, moet ze zelf weten, maar dit is werkelijk in en in triest. Ze verwacht zeker ook nog dat ze nu veel medelijden gaat krijgen.
    Dat ze eerder kindjes heeft verloren en Rafael geeft haar niet het recht zoiets zieks te doen.

Linea recta naar de psychiater en hopelijk horen we nooit meer iets van d'r.

5. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ben ik de enige die twijfelt of ze dit wel twee keer eerder heeft meegemaakt? De eerste keer geloof ik gelijk! Maar de tweede... Ik weet het niet hoor. Misschien wilde hij toen al weg.

6. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik haar verhaal ook vanaf het begin niet helemaal geloofde.

Ik heb 3 kindjes gekregen, en heb nooit echt een flinke buik gehad....dus het kan !

Maar toch had ik bij sabia heel duidelijk het idee dat ze iets verborgen hield.

Maar is het niet zo dat een kindje wat doodgeboren word vanaf de 24e week zwangerschap, officieel begraven/gecremeerd moet worden ? Dan kan ze hier toch onmogelijk over liegen ?

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ik vind het ongeloofelijk triest dat ze dit bedacht heeft om rafael te behouden. Heb het nooit geloofd verhaal klopte gewoon niet. En als ze in juli zwanger was zou het kindje al 30 wkn zijn er stond eerder deze week dat het in februari geboren zou worden ook nou al zou het mis gaan een kindje van 30 wkn heeft hele goede overlevings kansen.... En ook zo'n rafael die jongen is niet van steen hoor als ze echt zwangee was had ie haar niet zo maar laten zitten en al lang bevestigd dat er een kindje kwam. Die vrouw spoort gewoon niet echt uit op aandacht. Geloof wel dat het de andere 2 keren wel echt was hoor maar nu moest ze gewoon alles doen om zich aan rafael vast te klampen. Ze moet linea recta door naar de psychiater

8. Veera

Veera Niet meer actief

Ik kan t me haast niet voorstellen dat t echt zo is. Maar over zoiets lieg je niet.. Dan ben je compleet gestoord. Dus ik ga er vanuit dat het waar is. Ik hoop opnieuw dat ze dit zichzelf niet weer aandoet en geniet van de twee gezonde kindjes die ze heeft.

9. mumija

mumija Niet meer actief

Ik geloof het vooralsnog wel. Zoiets verschrikkelijks in zo'n vergevorderd stadium van de zwangerschap...daar kun je toch niet over liegen lijkt me. Dan heeft ze toch medische zorg nodig en een begrafenis/crematie voor het kindje. Ze zal dan toch zelf wel snappen dat de komedie over zal zijn, en dat er sterk getwijfeld gaat worden haar geestelijke toestand. En dat zou ook nog wel eens consequenties kunnen hebben voor haar kinderen die ze al heeft.
    Of er was dan toch allang iemand in haar omgeving die uit de school geklapt was??
    Ik geloof haar nog steeds tot het tegendeel bewezen is.

Maarrrr...ik moet eerlijk zeggen; Sabia is wel zo iemand die de twijfels in de roddelmedia allang de kop in had gedrukt, door bijv. een echofoto of positieve zwangerschapstest aan de buitenwereld te tonen. Dat heeft ze bij mijn weten niet gedaan, en daarom heb ik ook wel getwijfeld. Ook vind ik het wel frappant dat zo'n drama haar 3 keer overkomt, je zou toch zeggen dat zij onder strenge controle staat.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

helemaal dit! Ik twijfel ook, maar kan me niet voorstellen dat dit gelogen is.....Hoe dan ook, dit is in en in triest. Als ze het kindje verloren is, is het dieptriest, als ze het verzonnen heeft, ook....

Ik heb echt wel met haar te doen.

11. mumija

mumija Niet meer actief

Ja, ik dus eigenlijk ook. Of het nu waar is of niet; die vrouw is diepongelukkig.:(

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eens..

Klap van de molen noemen we dat.

Als het gelogen is komt het voort uit diepe angst om verlaten enzo te worden. En normaal mens zou zo iets niet doen.

Ze is niet de eerste en niet. Laatste. Toevallig is ze beroemd door. Met beroemde voetballers oom te gaan.

Blijft triest..

13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind het ook ontzettend triest. Of ze nou zwanger was of niet, in dit verhaal zijn alleen verliezers (misschien met uitzondering de roddelpers)

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vind het sneu voor de kinderen die ze heeft.....
    De heeft ze zelfs mee laten praten in een filmpje over hoe leuk het is nog een broertje of zusje.

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ga geen conclusies trekken na wat we horen in de media. Ze hebben haar doelbewust zwart zitten maken en opgejaagd en of het nu waar is of niet, zoiets verzin je niet. Niet bij je volle verstand in elk geval. Diep en dieptriest.

Overigens opperde iemand dat ze al twee kindjes had verloren en dat ze dan had moeten rusten en de artsen haar in de gaten hadden moeten houden. Helaas is het nu eenmaal een feit dat wanneer je een kindje verloren bent, dat noodlot je eerder nog een keer treft. Je zou denken dat als je een keer pech hebt gehad, je je portie wel hebt gehad. Maar dat is niet zo. Bij elke doodgeboorte gaan je kansen op een volgende doodgeboorte (soms fors) omhoog. Of het nu waar is of niet, ze moet diepongelukkig en verdrietig zijn.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ga even heel eerlijk zijn nu....
    Toen ik het bericht zag was ik niet eens verbaasd, ik had dit wel aan zien komen eigenlijk......
    Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben dan is dit zeer en zeer triest voor haar en eigenlijk is het ook dieptriest als ze gelogen heeft hierover.
    Ik kan hier natuurlijk nu wel makkelijk over oordelen Hoe of wat maar het "echte" verhaal weet ik niet.
    Maar door alles wat ik er wel van heb meegekregen in de media was ik niet verbaasd van dit nieuwsbericht en heb ik er momenteel ook een "zie je wel" gevoel bij...
    Maar in beide gevallen is het zeer verdrietig en ik wens haar in beide gevallen veel kracht toe.

17. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Er stonden toch foto's in een blad van haar buik een tijdje geleden. Die kunnen toch niet verzonnen zijn?

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Onder kleding kan je een hoop verbergen...

19. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Het waren blote buik foto's

20. leutjj

leutjj Niet meer actief

Samenvatting: De turbulente maanden van Sabia
    Hier staat dat ze in september 5 maand zwanger is. Dan zou ze nu 8 maand zwanger zijn geweest.

Sabia verliest baby
    Hier staat dat ze nu met 6 maan haar kindje verliest.

Ik geloof wel als iemand iets graag wil, je vanalles kan verzinnen.
    Ze heeft al eerder twee kindjes verloren, dus waarom zou het het nu niet kunnen spelen om te krijgen wat ze zou willen (ook al lukt het niet).
    Dat Rafaël niks heeft gezegd in de media is zijn keus, dat is hij ook niet verplicht (ook al zou iedereen Wel willen weten wat er gebeurd).
    Maar als ze niet wouden dat alles zo in de media stond had ze inderdaad een echo foto kunnen laten zien of een test. (Maar zelf dat zou van een eerder zw kunnen zijn natuurlijk).
    Als het niet waar is heeft ze hulp nodig.

Hoop wel dat ze steun kijgt van mensen.
    Als het waar is dat ze een kindje is verloren dan is dat natuurlijk zeer verdrietig. (Maar denk dat je er dan nog wel wat over hoord als de pers haar volgd, ivm een begrafenis?)

Deel Deze Pagina