Bron zegt Sabia zwangerschap was fake. Ik kom bij haar thuis en zag zelfs de nep buik liggen 'Sabia's zwangerschap was fake'
Ik kan me er maar weinig druk om maken of het waar is of niet maar vind het wel naar voor haar kinderen, die hebben nu of een broertje/zusje verloren of een moeder die dringend hulp nodig heeft. Hoop sowieso dat de vader(s?) van haar andere kinderen hen bijstaan.
Als dit waar is vind ik het ronduit schandalig dat er dan niemand is geweest die eerder z'n mond heeft open gedaan, haar familie heeft ingelicht of hulp ingeschakeld heeft om haar tegen zichzelf te beschermen. I.p.v. Patty Brard bellen. En ook als Rafael dit al die tijd geweten heeft, had ie wel eens wat meer ballen mogen tonen door zijn verantwoordelijkheid te nemen en het verhaal gelijk de wereld uit te helpen i.p.v. gelijk met een ander het bed in te duiken. Hij heeft genoeg lief en leed met haar gedeeld en om zijn ex dan in zo'n labiele toestand vrij spel te geven, vind ik net zo triest eigenlijk.
Heel eerlijk vind ik het wel netjes dat Raf al die tijd gewoon zijn mond heeft gehouden. Hij had ook met modder kunnen gooien, of de beerput open kunnen trekken. Heeft ie niet gedaan, sterker, hij heeft zich altijd van ieder commentaar onthouden. Hadden meer mensen in zijn familie mogen doen vind ik, maar goed dat is een ander verhaal. Je weet niet wat er allemaal in die 2 jaar heeft plaatsgevonden achter gesloten deuren. Misschien was het wel de druppel en heeft hij zoiets gedacht van ... je graaft je eigen graf maar, daar heb je helemaal niemand bij nodig.
Nou idd. En bewijs? Willen degenen die bewijs willen zien, de dode baby zien? Dat Sabia haar dode kindje in haar armen houdt en laat fotograferen aan de hongerige pers: 'Nou is is zij/hij dan! Nu tevreden?' Oh nee, dan is het natuurlijk een pop! Of heeft ze ergens een dode baby opgegraven. Hoe dan ook, ze kan het nooit goed doen en daarbij vind ik dit een prive-aangelegenheid. Heeft de pers zich afgevraagd of zij haar zo opgejaagd hebben? Dat zij schuldig zijn aan de hoeveelheid stress en spanning, die mogelijk de bevalling eerder opgewekt hebben? Hoe meer ik erover hoor, hoe bozer ik word. Ik vind het echt schandalig, die hetze tegen 1 persoon :x
Kan ook. Maar misschien was er wel geen beerput en was er wel geen modder. Je kan ook zeggen dat het voor haar pleit dat ze Rafael nooit zwart heeft gemaakt.
En als ze dit nu wel gelogen heeft??? Is dat uitgesloten volgens jouw of bestaat er een mogelijkheid dat ze daadwerkelijk de boel bedonderd heeft?? Ik ken de waarheid niet!
Nee, dat sluit ik niet uit. Maar weet je? Het is precies wat jij zegt: we kennen de waarheid niet. Wat we wel weten is dat ze al eerder twee kindjes verloren is en dat de kans op herhaling dan groter is. En wat we ook weten, is dat de pers hiervan smult. En het volk ook Hoe dan ook, ik vind dit triest, echt heel triest. Er gebeuren zoveel dingen in de wereld, en toch zou je bijna denken dat het komkommertijd is
Maar als je al twee kinderen bent verloren in het 2e en/of 3e trimester van je zwangerschap, en je wéét dat het risico groot is dat het wéér gebeurt, zet je dan, als je weer zwanger bent, niet alles op alles om het kindje in je buik goed te verzorgen? Ik kan me niet voorstellen dat je gyn dan zegt "natuurlijk, ga maar aan je tv-carrière werken en ga maar in de Mindmasters-jury, en oh ja, uiteraard kan het tegelijkertijd opstarten van je modellencarrière geen enkel kwaad".. Lijkt mij toch dat ze je dan echt wel adviseren het rustig aan te doen? Iedereen roept wel, dat als je zoiets hebt meegemaakt, dat je het niet kan veinzen, maar sommige mensen zijn psychisch zo ver heen, die kunnen van alles verzinnen en doen, ze geloven het zelf ook nog......
Mijn moeder heeft hetzelfde meegemaakt als Sabia; 2 kindjes verloren door een zwakte in de baarmoedermond (geloof ik zoiets). De derde keer dat ze zwanger was is toen alles op alles gezet om dit niet nog eens te laten gebeuren en ze heeft toen totale bedrust moeten houden. Dit betekende 6 maanden plat liggen in het ziekenhuis. Met 32 weken werd ik gezond en wel geboren. Ik wil niet oordelen over mensen en misschien is er anno 2015 wel e.e.a. veranderd op medisch gebied. Bovendien zit geen enkele verzekeringsmaatschappij er om te trappelen dat mensen überhaupt in het ziekenhuis liggen. Maar, hoe dan ook; het lijkt mij uiterst vreemd dat je zo'n drukke baan aanneemt in haar toestand! Geldkwestie lijkt mij uitgesloten, want er bestaat ook altijd nog zoiets als de ziektewet. Bovendien heeft Rafael genoeg en lijkt het mij absurd dat hij de moeder van zn kind financieel niet tegemoet komt in zo'n situatie, ook al zijn ze niet meer samen. Dan zou het echt een ** zijn. Kortom, ik vind het een uiterst vreemd, maar ook zeer triest verhaal, wat de waarheid ook mag zijn.
Ben het met je eens. Wie weet heeft ze enorm trauma opgelopen door dat verlies van haar twee kindjes en is ze daarvoor nooit behandeld door een psycholoog of psychiater. Tel daarbij op de mislukte relaties met Bouhlarouz en met Rafael van der Vaart.......Misschien kon ze het wel niet meer handelen allemaal. En dan ga je soms erg rare dingen doen. Uit pure wanhoop. Schreeuw om hulp. Want ook ik zat te wachten tot ze zou melden het kind verloren te zijn. Erg toch? Er zijn gewoon teveel vraagtekens. Als er in het nieuws was geweest "Sabia opgenomen in het ziekenhuis, ze heeft haar kind verloren" was het veel anders geweest. Maar ik lees nergens (of ik kijk niet goed) dat ze in het ziekenhuis is geweest. Dat moet de persmuskieten echt wel zijn opgevallen. Die volgen haar immers met argusogen?
Hier nog zomaar een theorie: Misschien heeft ze van te voren niet voorzien hoe groot de leugen zou worden. Ze kwam uit dat ziekenhuis lopen in juli en toen vroeg een journalist of ze zwanger was. Sabia zei op dat moment ja in een opwelling en de leugen was geboren. Ze krijgt ineens extra aandacht, misschien wel weer smsjes van Rafael die ze o zo graag terug wil in haar leven, meer tv-interviews en de leugenbal die blijft rollen. Dan komt er misschien een moment dat je niet meer terug kunt, je zit te diep in je leugen, maar je hebt ook geen baby om te baren. Dan zit er maar 1 ding op en dat is weer een stilgeboorte verzinnen. Ze heeft dat immers al 2x keer meegemaakt dus een 3e kan er ook nog wel bij. Dat klinkt voor de pers niet ongeloofwaardig. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn die in een leugen verstrikt raakt. Ik vind haar gestoord, maar heb desalniettemin te doen met haar. Ik hoop dat ze rust vindt met haar kinderen en voorlopig de media mijdt.
Precies mijn moeder heeft ook twee kindjes verloren en heeft van mij maanden in ziekenhuis gelegen voor ik ben gehaald met 35 weken. Het is gewoon een vreemd verhaal...
Sabia omringd door zorgen en twijfels | Telegraaf.nl En nu verschuilt ze zich niet in huis? En loopt zs zo over straat... Nee... Zij en Rafaël hebben hun kindje wat ze verloren hebben begraven. Nu speelt Rafael gewoon een wedstrijd, opgetogen. Zelfs al is het je ex, dan is dit toch het moment om er weer even samen voor te staan, niet dat hij niet zou kunnen spelen maar iig met een reactie komen..
Ik heb ook 'gewacht' op dit nieuws. Misschien gevoerd door de media, hoor, maar ik twijfel ook echt aan de waarheid van dit verhaal en merk nu ook een "zie nou wel"-gevoel. Ik heb zelf een kindje verloren in een laat stadium en nee, zoiets verzin je niet, klopt. Maar ik heb wel een naaste heel groot zien worden in dit drama. Iemand die leeft op medeleven. Iemand die heel graag op deze manier de aandacht krijgt en dit ook gewoon gebruikte. Zoals ik die naaste ook zo heb zien reageren op andere (welgebeurde) dramatische dingen in haar omgeving. Natuurlijk verdiend zoiets op zo'n moment wel aandacht, dat is erg fijn, weet ik ook uit eigen ervaring dus. Maar om te zeggen dat zo iemand als het niet zou kunnen verzinnen? Nee ik denk dat dat wel kan. Natuurlijk als het allemaal echt waar is dan is het vreselijk. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om het 2 keer, laat staan 3 keer mee te maken. Daar ga je toch helemaal aan kapot. Dan wens ik haar alle sterkte. Maar ik deel wel de twijfel.
Nadat dinsdag bekend werd dat Sabia Engizek in de nacht van 13 december een miskraam kreeg, blijft het stil aan de kant van Rafael van der Vaart die de vader van het kindje zou zijn. Zijn moeder Lolita beweert echter te weten hoe de vork in de steel zit. Hoewel Lolita niet veel loslaat over de zwangerschap en miskraam van Sabia, is zij de enige die er enigszins iets over loslaat. "Gelukkig weet ik het hele verhaal van A tot Z", vertelt de moeder van de voetballer aan Shownieuws. "Ik heb er geen commentaar op. Iedereen weet hoe het zit", zei ze tegen het AD. Wat het verhaal rondom de zwangerschap van Sabia precies is, blijft giswerk. Maar vooral de woorden van Lolita aan het AD lijkt de twijfel rondom de zwangerschap van Sabia te bevestigen. pfff...