Cookies op de websites van RTL Nederland Ik zie nu net dit bericht voorbij komen, ik hou mijn hart vast. Hoor dat er meerdere lijken zijn gevonden....ik ben erg benieuwd om welke zaak of zaken dit zal gaan.
Ik las het eerder al is vlak bij mij!! Vaak genoeg daar gewandeld brrr het idee alleen al. Ben zo benieuwd of er iets gevonden wordt. Vraag me af waarom ineens allemaal nu, zo met pasen dan moet er toch iets gevonden zijn lijkt mij?
Er zal vast wel iets gevonden zijn, of er moet een belangrijke tip zijn binnen gekomen. Zou toch wat zijn als het bijv. zou gaan om de verdwijningszaak Tanja Groen.
Dat zou dan wel een hele zieke grap zijn. 1 april grap moet leuk zijn..bij zulke zoekacties zijn er vele familieleden van vermisten die enige hoop krijgen. Niet leuk dus als het een grap zou blijken.
Jeetje zeg, de oproepen voor Andy heb ik vaak voorbij zien komen op fb. Ik hoop niet dat hij het is, nog zo n jong gezin! Maar goed, iedereen jong of oud wordt natuurlijk gemist en is even vreselijk. Ben benieuwd waar het omgaat zeg...
Nou dat iemand dat schrijft/denkt is niet zo raar, raarder als het waar zou zijn. Op nu staan me toch opmerkingen...
Ik las het bericht op nos en daar staat helemaal geen vermelding over vermiste personen gaat. Op NOS stast letterlijk dat het niet om een moordzaak oa gaat. Ik heb nu gegoogled en wert nu wat je bedoelt. Andere media slepen er wat bij.
Er is verder nog geen nieuws sinds gister? Ik moet gelijk denken aan mensen als Elke Wevers, van dat topic wat hier toen eens was.... Dat is ook niet zover van België toch?
Politieonderzoek Maastricht derde dag in - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Huh? Hoezo dan? Dat staat toch gewoon in het nieuwsbericht, dat het niet om een moord- of vermissingszaak gaat? Volgens mij helpt Chebu zelf niks de wereld in. Ik ben wel heel benieuwd wat het dan wel is.
Dat is door de media zelf de wereld in geholpen. De politie geeft aan dat het niet om een moord-en of vermissingszaak gaat. Voor hetzelfde geldt zijn ze weer naar een wietbunker op zoek zoals in Zeist laatst.
Precies en juist door foute berichtgeving is de media helpen ze mensen over stuur. Terwijl en nu naar voren komt dat het niet zo is maar goed dan hebben er al veel mens een nacht in de stress gezeten