Ik vind het uniseks. Ik ken een meisje die Sascha heet, maar ik vind het net zo goed een jongensnaam. Leuk
Ik ken Sacha als meisjesnaam ik vind het voor een jongen te vrouwelijk klinken. Afkorten krijg je Sas vind ik persoonlijk niet zo. Maar alle namen wennen en het is wel een unisex naam.
Het is een unisexnaam, maar ik vind hem veel mooier voor een jongen. (hoewel een nichtje van mij Sacha heet ;het is wél een leuke meid)
Ik kende een Sacha en dat was een meisje en ik ken een Sascha en dat is een man. Ik vind het dus wel echt een unisex naam. De dochter van Sascha (en zijn vrouw ) heeft ook een unisex naam trouwens.
Erg leuke naam. Ik vind m echt uniseks dus niet meer mannelijk of vrouwelijk. Onze S had ook S geheten als hij een meisje was (nee geen Sacha). Dus voor ons ook echt uniseks...
Als wij een jongen krijgen wordt het Sacha dus ik vind de naam voor een jongen helemaal geweldig. Ik kwam erop door Sacha Visser jaren terug. Gelukkig vind vriendlief t ook stoer Ik zeg doen
Het is echt een unisex naam, dus kan voor beiden, maar persoonlijk vind ik m te vrouwelijk klinken voor een jongen.