Wie heeft 'm? Is het een aanrader? Zit echt te twijfelen, wil het hebben voor de vakantie en ben bang dat het een miskoop is..
ik heb hem gehad en in vond het een kloten ding. op veel stoelen past hij niet goed. (of te breed of te hoog. waardoor je kindje er niet in kan zitten. ik heb hem weg gegooit en ik heb een andere gekocht ik zal eens kijken of ik hem kan vinden
Marktplaats.nl > Zitverhoger voor op stoel - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen deze heb ik nu. ideaal met het opblaasbare kussentje komt je kindje ook wat hoger te zitten
Ok, ik was er al bang voor dat ie niet op alle stoelen zou passen. Die andere ziet er ook wel goed uit, voor hoeveel had je die gehaald?
voor 25 euro ofzo. bij baby dump hebben ze hem van topmark maar ik weet niet of je die aan de stoel vast kunt maken
ik heb hem gehad vond het een super ding erg ideaal klein meetenemen ook op verjaardagen als de kleine moest eten enz
En bij stoeln met een hoge leuning dan? Lijkt me dat je kindje dan omhoog getrokken wordt in dat ding
Wij kregen hem als kadootje, zelf zou ik hem niet kopen denk ik. Is wel heel handig klein mee te nemen en als hij past op een stoel werkt het ook goed. Maar als de rugleuning een beetje hoog is past het al niet meer. Ik heb hem tot nu toe misschien 8x gebruikt (voor mijn zoontje en voor kindjes op visite, op onze keukenstoel past hij).
Hoi HabibiAna, Ik hem ook maar nooit gebruikt, zit nog in de doos in de originele verpakking, mocht je hem willen kopen dan geef je maar een gil. Ik geloof dat ik de gestreepte versie heb, kan dus voor jongens en meisjes. Groeten, Haags zonnetje
Ik heb 'm een tijdje geleden via marktplaats gekocht voor een tientje... ben blij dat ik er niet meer aan uitgegeven heb, want toen ik hem thuis uitprobeerde paste hij dus al niet op mijn eetstoelen! Nu is mijn zoontje ook vrij rustig, en als ik hem eten geef als we op visite zijn, blijft hij gewoon rustig op de bank of stoel zitten terwijl ik hem voer. Dus ik heb zo'n ding eigenlijk niet nodig. Dusse..hier ook nog een sack 'n seat te koop (limegroen)
wij hebben er ook een gekocht voor vakanties e.d. maar eerlijk gezegd nog maar 1 keer gebruikt. Bijna overal hebben ze wel een kinderstoel tegenwoordig of zat ze gewoon op een gewone stoel. Dan maar wat beter opletten. Dus heb nog een knalroze liggen ter overname!
Ik vind 'm superhandig. Okay, hij past niet overal maar klein en compact en makkelijk. Veel lol van gehad op vakantie in Spanje e.d.
Ik leg er dan een kussen onder. Ik zou em ook niet meer willen missen. Zit standaard in de luiertas (want hij is zo lekker klein) en er zijn toch vaak restaurant oid waar ze geen kinderstoel hebben. Of je blijft onverwachts ergens eten. Heb em voor 7,50 via MP gekocht maar zou em ook nieuw kopen als het moet.
Wij hebben er ook 1 liggen. Als cadeau gekregen, maar gebruiken 'm niet. Van mij mag je 'm zo hebben. Ik woon zelf in de omgeving Arnhem
Ik vind hem wel handig. Idd een kussen eronder als het een hoge stoel is. Ik vind hem wel op veel stoelen passen.
Wij hebben hem ook en gebruiken hem regelmatig. Inderdaad, als een stoel te hoog is, stoppen we er gewoon een kussen onder. Af en toe hebben ze ergens stoelen waar hij niet op past, maar over de meeste stoelen past hij wel. Ik vind het dus wel een handig ding.
Ik heb 'm gekocht, zit in de luiertas... we hebben 'm sinds 2 weken dat ik hem nu heb 2x gebruikt. Tot nu lijkt het best handig. Niet duur en je hoeft niet een stoel mee te sjouwen als je ergens naar toe gaat. Heb nog geen problemen mee ondervonden. Schijnt wel dat als ze iets ouder zijn, bij 8 maanden is het nog niet noodzakelijk , iets verder van de tafel afgezet moeten worden omdat ze zich dan kunnen afzetten.