Ik geef af en toe nog een flesje 's nachts als mn dochtertje ernaar vraagt (en nee ze kan nog niet praten haha). Hoeveel cc geven jullie dan meestal 's nachts? Bieden jullie een hele of een kleiner flesje aan? Ze drinkt overdag altijd 180/6.
Ons meisje is 7 weken en krijgt 's nachts maar 60/2. Een klein flesje dus! Ze blijft hier ook 3 à 4 uur op weg, prima dus. Waarom wij dit doen? Broerlief is een zeer slechte slaper en kreeg uiteindelijk ook 's nachts steeds minder. Zo wennen ze eraan dat de nacht is om te slapen. Dit advies kregen we toen wel toen hij zo'n 5 maanden was. Bij ons dochtertje hebben we het nu al geprobeerd en het werkt dus bij ons.
Hier een zoon van 10 maanden die normaal 1 fles van 180 krijgt (vraagt) rond 6 uur. Nu komen er denk ik weer tandjes bij en is ie altijd van slag. Nu komt ie 2x per nacht ipv 1x () en drinkt dan ook echt 120/7 helemaal leeg tot 2x aan toe!
Overdag hier 4x 180/6 en mocht ze een keer 's nachts komen (wat zeldzaam is gelukkig) krijgt ze 100/3.
Ik geef wel 180/6, zelfde als overdag. Voor minder doet hij het ook niet hihi Maar sinds 1w slaapt hij door snachts van 19:00-23:00-07:00
120/7 zou ik echt niet aanbieden hoor ! Dis verhouding is echt niet goed. Ik ben rond 6 maanden anders gaan aanbieden 150/4 of 120/3. Voor de 6 maand altijd 180/6. Ligt er ook aan hoeveel flesjes de kleine al krijgt he. Kv heeft een maximum en moet je niet te vaak overheen gaan.
Bedankt voor de reacties. Ikgeef zelf meestal een hele fles, maar het kan natuurlijk ook minder. Was benieuwd wat het merendeel doet. Ik denk dat 'mama-in-love' 210/7 bedoelt ipv 120/7