Deze foutmelding krijg ik bij het willen openen van een bepaalde website. Alles al geprobeerd en opgezocht op internet wat te doen, maar ik kom er niet uit! Wie kan mij helpen?
Dat klinkt heel makkelijk? Maar hoe dit te doen op mijn iPhone 5. Ik ben geen super techneut 😊
Heb je geen openstaande pagina's meer? Dus dat ze op de achtergrond nog lopen al die pagina's? Bij een iPhone kun je door twee keer op de home knop te klikken alle openstaande pagina's weg swipen. Of als je in safari zelf zit daar alle openstaande pagina's weg swipen. Of je cookies Wissen al weet ik dan weer niet hoe dat mobiel moet
Safari openen, op het meest rechtse icoontje drukken, twee vierkantjes schuin achter elkaar en alle openstaande pagina's van safari afsluiten door op de kruisjes te drukken.
Ff 2x op ronde knop drukken. Snel achter elkaar. Dan zie je waarschijnlijk nog tig pagina's open staan. Als je deze niet verwijderd zit hij op Den duur vol. Met vinger de pagina's verwijderen door er op te gaan staan en naar boven te schuiven
Ook geen openstaande pagina's in safari. Het gaat over een website die ik wil openen die onlangs is vernieuwd. Mijn vriend heeft het ook op z'n Samsung. Als ik WiFi uitschakel en hem opzoek via 4G dan opent die hem wel?
Alle cookies en geschiedenis ook gewist. Blijft deze foutmelding aangeven. Zo frustrerend dat zo'n stomme telefoon niet doet wat ik wil 😬
In de apple app shop naar google chrome of firefox zoeken en installeren. Op mijn laptop (windows) gaan sommige dingen in chrome niet goed, maar in firefox wel.
Top, hier doet die het wel mee! Dank je wel. Helaas van korte duur, wederom dezelfde foutmelding 😳
Kletskoek, de Apple site heeft een chat functie. Ik zou je vraag daar neer leggen als je verder alles al geprobeerd hebt.
Zou gewoon Apple support bellen die helpen je altijd goed en medewerkers hebben veel verstand van zaken. Is mijn ervaring. Maar het zou ook gewoon kunnen dat de site gevaarlijk is. En dat ie het daarom niet wil openen.
Safari op m'n iPhone kan ook op de site. Wat je nog kan doen; harde reset door de homeknop en aan/uit knop tegelijk een tijdje ingedrukt te houden. En updaten. iOS 9.3.4 is net een paar dagen uit. Belangrijke beveiligingsupdate. Dus zou die even doen.