Safari resort beekse bergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Neskio, 13 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldrose

Goldrose Actief lid

4 feb 2017
    326
    197
    43
    Ik ben niet in het zwembad van het vakantiepark geweest, alleen in die van het safari-resort.

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Er is een basic zwembad zonder glijbanen, met daarnaast een deel met allerlei waterspuiten etc. Het zwembad is wel mooi/gezellig vind ik, goed voor een uurtje vermaak maar ook niet langer. Nu in coronatijd inderdaad 1x 1uurtje zwemmen per verblijf, op reservatie.

Speeltuin binnen: best leuk, voor kinderen vanaf 3 á 4 jaar. Voor kleinere kinderen zijn de niveauverschillen te groot en de ladders etc echt te moeilijk.

Buitenspeeltuin: mooi speeltuintje, maar erg moeilijk. Onze dochter van 4 kwam via 1 weg met moete boven bij de glijbaan, de rest is echt nog te moeilijk. Er is wel een mini glijbaantje voor de kleinsten, en veel zand om in te spelen + 2 schommels.

Restaurant: ik vond het een mooi aangekleed en gezellig restaurant. Eten prima. Buitenterras is ook mooi met zicht over de savanne met neushoorns etc.

Winkeltje: klein, heeft de basisdingen.

Bowling: geen gebruik van gemaalt, maar ook mooi in safarithema

Speelland (mee inbegrepen): vind ik een beetje vergane glorie. Bij mooi (strand)weer zal het leuker zijn denk ik, want er is een mooi strandje aan met waterattracties.

Safaripark zelf: vond ik heel mooi/leuk

Ik vond het echt een aanrader, maar wij hadden wel een verblijf met veel korting geboekt dus dat scheelt.

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Volgens mij mag dat niet. Tenminste; de man waarbij we gingen reserveren zei dat je normaal geen gebruik mag maken van het zwembad bij het vakantiepark.
    Omdat je nu in coronatijd maar 1x per verblijf mag zwemmen kon je je wel op een soort reservelijst laten zetten voor het geval er ergens een zwemplekje over zou zijn, en dat mocht nu wel bij het zwembad van het vakantiepark. Maar helaas was alles vol tijdens onze midweek.
    Het zwembad in het vakantiepark is minder nieuw/mooi/gezellig, maar wel leuker met glijbaantjes, stroming in het water, bubbels etc.

Neskio vindt dit leuk.
  4. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Ik ben maar even gaan speuren op de site. Dit staat bij veelgestelde vragen:

Mag ik als resort bezoeker gebruikmaken van de faciliteiten van het vakantiepark?
    Gasten van het Safari Resort mogen gebruikmaken van de horeca en het zwembad van het vakantiepark.

Had ik misschien eerder even moeten kijken haha. zal nu ook anders zijn door corona.
    Thanks voor je uitgebreide reactie!

Deel Deze Pagina