Hallo Dames, Wij willen graag volgend jaar op vakantie in de zomervakantie, schoolvakantie dus. We hebben dan 4 kinderen in de leeftijd van 0-6 jaar. Zijn er leuke / betaalbare adressen? We willen graag met de auto, we dachten misschien aan duitsland/luxemburg/oostenrijk bijv? we hebben geen caravan dus willen een huisje huren, dat mag uiteraard wel op een camping zijn. We houden niet van mega drukke plaatsen met kinderanimatie etc., dus een particulier huisje is ook prima!
Wij hebben een aantal keer een particulier huisje met privézwembad gehuurd in Tsjechië. Wij vinden het echt een prachtig land en heel kindvriendelijk. Zou zoiets iets zijn? Qua prijs ook heel goed te doen!
Landal Hochwald is heel leuk. Mooi park, schitterende omgeving, leuke binnen- en buitenspeeltuin op het park, leuke uitjes in de omgeving. Echt een aanrader.
Ik ben er ook in de zomervakantie geweest met een last minute, toen waren we nog geen 500 kwijt. Maar wij waren toen nog maar met zn vieren, met een groter gezin is een last minute misschien lastiger.
ja dat is een leuker prijsje! Ik snap heus dat we het ook niet met €500 redden voor 6 en in de bouwvak. Maar €3500 vind ik de andere kant