Voor mijn kolf Medela Mini Electric) ben ik opzoek naar een bijhorende lader. Ik heb deze kolf van mijn zus gehad, zij had de lader er niet meer bij, die is kapot. Hij werkt gelukkig ook op baterijen maar heb liever ook een lader. Misschien dat iemand deze kolf heeft (gehad) en om een of andere reden de lader heeft liggen en deze niet gebruikt? Dan wil ik die graag overnemen. Groetjes, Wardi
Mijn lader was ook stuk, ben met mijn oude lader naar een electra winkel gegaan en gezegt van ik zoek zo'n lader. Adopter heb ik nu maar niet van deze merk maar wel een andere en hij doet het prima
Dank je wel popje. Ik heb de lader nooit in mijn bezit gehad, die was stuk en had mijn zus niet meer. Maar als ik met het kolfapparaat naar een winkel ga die adopters verkoopt....kan ik wellicht ook aan een soortgelijke lader komen....kun je mij vertellen wat het jou gekost heeft?
10 euro... je moet een univerzele kopen: 3volt 500MA wisselstroom buitenkant is - binnenkant is + Maar als je kolf ding meenemt of het boekje dan geven ze de goede ding
Ik heb nog zon lader, bij mij is de aansluiting nl stuk van lader naar apparaat en hij werkt bij mij alleen nog op batterijen. Ik hoor wel of je interesse hebt.