rode uitslag in gezicht

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eefke84, Sep 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

al een paar weken heeft marinte af en aan wat rode uitslag in haar gezichtje. zijn echt vlekkerige plekken. een dag of twee en dan weer weg. en dan komt het soms weer. op haar voorhoofd. bij dr slaap en soms op dr oor heel vreemd. dus ook geen kinderziekte lijkt mij. ze voelen wel wat warm aan de vlekken. ze heeft geen koorts en is supervrolijk en goed in dr doen. heb ook geen nieuw wasmiddel oid

ook heeft ze soms van die rare grote puistjes vooral op haar wang en boven op dr hoofdje. dokter zegt dat dit muggenbeten zijn maar lijkt mij dat die niet twee weken blijven zitten:(

herkent iemand een van deze tweed dingen? kan helaas geen foto plaatsen want mislukt stedds

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hey,

Yelena heeft die rode uitslag vooral rond haar mondje. Dat stukje tussen haar mondje en neusje is erg droog en ruw. Daarom heen zitten rode, droge plekjes en ook een paar pukkeltjes op haar kin. Het trekt hier ook weer weg na een dag of 2. Ik weet niet wat het is. Ik denk aan eczeem. Ze krabt er niet aan dus het lijkt niet of nauwelijks te jeuken. Of een reactie op iets. Ze heeft onlangs zuivel op (eet ze nog niet veel vanwege kans op allergie), misschien speenuitslag?

Die vlekjes op het voorhoofd, die heeft ze ook een keer gehad.

Share This Page