Hallo! Onze babykamer is al ver af, alleen mist het nog de finishing touch. Ik google me suf om inspiratie op te doen voor accessoires op de babykamer. Ik kom eigenlijk niet verder dan een schilderijtje, tafeltje, poefje en mandje. Tot nu toe heb ik alleen piepschuimletters voor aan de muur en ben ik op zoek naar een leuk kleed voor op de vloer. Hebben jullie nog leuke tips om de kamer te "pimpen"? Groetjes, Foofer
een stoel om in te voeden? knuffeltjes? badeendjes? haha zo maar wat dingen die ik nog in de kamer heb gebruikt om het "af" te maken..
Muurstickers? Wij hebben op 1 witte muur zilvere sterren-stickers. Erg leuk. Diezelfde sterren hebben we ook op de meubeltjes geplakt. Verder hebben we hier een leuk vilten bloemen-kleedje op de vensterbank liggen, maakt het wel af vind ik. En op een plank van de commode 4 badeenden staan. (onze kamer is wit-roze-zilver en we hebben dus ook 2 roze, een witte en een zilvere badeend staan)
Badeendjes zijn wel leuk ja! Zeker als je ze kunt vinden in de kleuren van je kamer. En die stickers, ook een leuk idee! Thanks Ga weer even googlen
He foofer. Hoest met je ?? Ik hèb een luierzak (waar wij alleen geen luiers in doen maar de kleertjes en pyama'a omdat we de comode ook voor me dochter gebreuken ) Twee baboeskas haakjes Leters van hout Vogelhuisje Plank voor foto's of dingetjes er op
hee meis!! ik kan altijd alleen maar tips geven als je een foto hebt geplaatst van hoe t kamertje eruit ziet dan krijg ik ineens veel ideeen hihi zo zonder iets te zien weet ik niet wat er leuk bij staat
Idd een foto plaatsen zien we gelijk wat je wel en niet hebt. Je hebt ook van die leuke deurhangers die je aan de knoppen van je kast/commode kan hangen
Kijk eens op De officiële Bambam webshop, de complete baby collectie online! die hebben heel veel leuke spulletjes! Die kun je ook alvast neerzetten!
Ik kan er nog geen foto van maken We zijn momenteel aan het verbouwen en op de kamer staan nu nog even wat spullen van ons die ik niet makkelijk weg krijg. Hopelijk zijn we volgende week klaar met de verbouwing. Bedankt in ieder geval voor het meedenken zover. Morgen ga ik waarschijnlijk even naar de Ikea Heerlijk shoppen! Hebben jullie dat nu ook, dat je zo'n ongeloofelijke shopdrang hebt? @Binnabinna Hey! Lang niet meer gesproken Ik bekijk de mei topics nog af en toe. Voornamelijk de foto's van de buiken. Zo mooi om te zien allemaal. Hoe gaat het met jou verder?