Justin is nu bijna 4 en een halve maand. Hij is n onrustige slaper en slaapt vaak in zn slaapzakje op zn zij ook heeft hij een afgeplat hoofdje aan de linkerkant. Op zich (nog) niet zo erg maar ik ben op de een of andere manier toch bang dat ie zichzelf indraait ofzo.. Wat kan ik nu t beste gaan gebruiken? een safetysleep of een safe t sleep of heeft iemand andere ideeën?
Jammer dat niemand geantwoord heeft. Heb bij de prenatal nu een safe t sleep gehaald. Justin lag vanochtend al op zn buikje, t apie .. Je kunt deze tot 36 maanden gebruiken. Lijkt mij ook zeer handig ding!
wij gebruiken een zijligger omdat Belle altijd op haar zij ligt ook handig. en na elke voeding leg ik haar de andere kant op.
oeps topic niet gezien maar je zult vast mijn relaas wel gelezen hebben over hoe blij ik was met het safe to sleep laken ik heb er een zeer goed slapend kind door gekregen een doornroosje
oeps ook over heen gelezen.... maar ik heb ze van debbie overgenomen omdat Teun ook smorgens op zijn buik lag met slaapzak en al ( onderkant onder matras) en hij slaapt nu heel lekker.... als ik ze niet had kunnen overnemen en erover gehoord had had ik ze zeker zelf gekocht...ook omdat je er lang me kan doen en dat de prijs dan weer wat drukt...... Teun heeft er niet aan hoeven wenne en ligt nu heerlijk boven in zijn bed onder de hemel te slapen..... hoop dat Justin lekker heeft geslapen?
Dat zeker wel ja, alleen.. meneer presteerde t nóg om om te draaien. Heb nu dus n opgerolde handdoek en Justin half op zn rug/zij liggen ivm afgeplat hoofdje. Ben benieuwd..
had je ook de band tussen zijn beentjes vast? want Teun ligt echt vast en kan dus echt niet meer omdraaien zit de grote band wel heel strak om het matras?
Ik gebruik die band tussen zn beentjes niet nee.. Hij moet op zn zij liggen en weet eerlijk gezegd niet of t dan kan mét slaapzak (en die band tussen zn beentjes). Daarom heb ik die niet gebruikt..
slaapzak laat je uit..... staat ook in de gebruiksaanwijzing, daar staat ook in hoe je hem moet leggen als hij op zijn zij slaapt...... tenminste wel in die van mij.... want ja zonder band draait hij gewoon door... hen je het niet staan in jou gebruiksaanwijzing laat het dan ff weten tik een stukje over en maak een kopie en stuur die op.....
slaap lekker Justin...... Teun heeft ook nu alleen een pyama aan en dan de band en een dun lakentje erover...hij vind het helemaal tegek dat hij met zijn benen vrij kan bewegen als hij wakker is...... Hoop dat Justin op zijn zij blijft liggen laat je het morgen ff weten....
Heb net gekeken.. meneertje ligt weer heerlijk op zn ruggetje haha. Ik zag dat ik die band tussen zn beentjes schuin moet vastmaken. Dit probeer ik zo nog wel als hij gegeten heeft.
Teun had ook een iets afgeplat hoofdje maar slaapt lekker op zijn rug...en het is helemaal weg getrokken hoor...... en is hij op zijn zij blijven slapen?
vind ie toch ook lekker slapen dus..... moet hij voor een speciale reden op zijn zij? of kan hij nu gewoon lekker lang op zijn rug?
Wegens afplatting van zijn hoofdje moet ie op zn zij liggen.. Maar t gaat écht niet. Wat ik ook probeer hoor. Vaag..
heel vaag je hebt de band wel heel strak schuin? zou anders zeggen stuur een mail naar safe t sleep.... suc6