Ik vind het geen leuke naam, en ook niet leuk bij Sidney passen. Mocht je wel voor deze naam gaan, dan zou ik het als Safira schrijven.
Het is niet zo mijn smaak. Voor wat betreft de schrijfwijze...ik zou het schrijven als Safira, maar dan ook uitspreken als Saa-fiera. Als je de uitspraak sa-fiera (met een korte a dus) wilt zou ik het wel schrijven met twee f-en. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik zowel de uitspraak als de schrijfwijze van die versie echt niet mooi vind.
Hoi hoi, Sorry was erg druk afgelopen week.. Hmm, de algehele enthousiasme over deze naam lijkt wel een beetje ver te zoeken he? En dan het verschil in meningen over hoe je het schrijft.....pffff. Waarom vinden jullie trouwens de naam niet bij Sidney passen? In mijn oren klinkt het juist erg schattig: Sidney & Saffiera. Sidney klinkt erg engels, maar is van origine een franse naam. Wat vinden jullie van Savannah dan? Thanks!
Jawel.. Ik blijf voor het gemak even bij beginnend met S- en eindigend op -a Sabina Sabrina / Sebrina Salena / Selena Salina / Selina Saloua / Seloua Samara Samira Saniya Sanna Saphina Sara / Sera Saraphina Sarena / Serena Sarina / Serina Savea Seraphina / Serafina Serphina / Serfina Serra Sevanja Severina Sienna Sierra Sifra Sila Silana Silja Sillina Silva Silvanna Siphra Sofia / Sophia Solana Solina Sula Suna Sunniva
Ik zou het Saphira schrijven. Vind het een mooie naam, doet me alleen enigzins denken aan de draak van Eragon enzo, maar da's geen ramp (lang niet iedereen heeft die boeken gelezen ).