Vanaf welke leeftijd is de Efteling leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Coco, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    In april zijn we 2 jaar getrouwd en ik zou dan graag een nachtje willen verblijven in het Efteling-hotel en de volgende dag het park in.

Maar is dat wel leuk voor een kleintje van (dan) 10/11 maanden?

Vanaf welke leeftijd is de Efteling leuk?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk dat het pas leuk is vanaf een een jaar of 2/3 oon met de atracties daar heeft z'n kleintje nog niets aan

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik zit ook heel erg te twijfelen hoor. Denk dat het inderdaad leuker is om saampjes te gaan en ons zoontje een nachtje naar oma te brengen.

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Persoonlijk zou ik het een stuk leuker vinden om met mn kleine te gaan dan zonder, ongeacht of zij er al wat aan heeft.
    Ik kan nu al niet wachten om volgend jaar zomer lekker met de kleine te gaan.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    vanaf 3 jaar.

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wij zijn een paar weken met Fenneke geweest.
    Ze vond het helemaal geweldig!
    Gelukkig was het niet druk want mevrouw is 3 keer blijven zitten bij Droomvlucht! :)
    Nog,nog,nog riep ze iedere keer!
    Het sprookjesbos vond ze ook te gek.
    Fenneke is 20 maanden.

7. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Vanaf anderhalf is het echt al leuk voor ze, aantal attracties kunnen ze al in en er is van alles te zien.

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kan niet wachten :D

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook vanaf een jaar of 2.
    Er zijn dan al veel dingen waar ze op en in kunnen en het sprookjesbos is dan ook leuk!

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik ben met mijn nichtje van 2 geweest en die vond het echt geweldig vooral het sprookjes bos en de het land van laaf was ze helemaal gek van . en natuurlijk met haar mama in de draaimolen en de speeltuin .

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Vanaf 1,5/2 jaar is het al echt heel leuk om te gaan.
    wij gaan binnenmort naar de winterefteling met ons meisje van bijna 20 maanden.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tja, wij hadden gratis kaartjes gehad, en zijn geweest toen Fae 8 weken was. Erg klein dus, en zonder die gratis kaartjes waren we ook niet gegaan hoor. Maar het is er heerlijk wandelen :) !
    En Fae keek haar oogjes uit in het carnavalsfestival :) .
    Ik denk dat er ontzettend veel te zien is als ze rond die leeftijd zijn. Ook is er een speeltuin voor de allerkleinste (in een hoek van de efteling; als je doorloopt vanaf het carnavalsfestival voorbij het restaurant daar). Mijn neefje vond het vroeger ook geweldig vanaf die leeftijd eigenlijk. Hij kon nog niet praten, maar begon te brullen als hij uit een attractie moest (draaimolen o.a) .
    Dus tja, het is maar net wat je zelf wil ;) . Lekker met z'n 2tjes of veel liever met z'n 3tjes...

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Wij hadden dit jaar een abonnent. Vanaf dat indy een jaar was. Ze vond het vanaf het begin helemaal geweldig. Het is haast elke dag als ze opstaat dat ze vraagt: mama tata? Tata is voor indy de efteling (van het liedje van het carnavalsfestival).
    Maar ja ze is nu dan ook ruim 1 1/2.
    Groetjes sandra

14. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Wij hebben dit jaar voor het eerst weer een abbo aangedurfd van de efteling en zoonlief wordt over 2 weken 3.
    Hij vond het vanaf de 1e keer helemaal geweldig.
    Hij vind alleen de trol en de draak in het sprookjesbos eng, de rest vind tie prachtig.
    Ook droomvlucht,carnaval festival, peuterspeeltuin,bootjes,fata morgana,anton piekplein en trein zijn errug leuk voor een kleintje.
    Ow en het land van laaf natuurlijk.

Ennuh ook hier kennen we tata, errug leuk hoor dat die kleintjes het zo onthouden en er naar vragen.

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Wij zijn in september geweest en toen was ons zoontje 20 maanden, hij vond het helemaal super en ik vind persoonlijk dat zo kleintjes echt op heel veel al kunnen gaan (mits begeleiding natuurlijk). Mijn vriendin was er ook bij met een kleintje van 5 maanden en die is zelfs op een aantal dingen meegeweest en heeft ook heel veel rondgekeken en was super braaf.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vanaf de leeftijd dat ze toegang moeten betalen. De efteling is niet gek ;)

17. Female

Female Niet meer actief

Ik weet zeker dat Kynan het nu al fantastisch zou vinden ;)

18. wij zijn van de zomer geweest. Liene vond het geweldig. Tisse heeft altijd geslapen ;).

Deel Deze Pagina