Waarom wordt dit toch altijd zo’n discussie? Dat moet toch ieder voor zich weten wat ze eet? Ik wil bijvoorbeeld geen mc flurry ook al weet ik dat dat best zou moeten kunnen. Ik vind het ook mooi geweest, ik heb mn antwoord dus @Beheer hier mag een slotje op.
Als het in zo'n topic gaat om wat wel en niet mag, dan gaat het toch altijd om wat het algemene advies is. Beetje aparte reactie.
Zo'n topic zou een stuk prettiger verlopen als er niet altijd een aantal zijn die er zo nodig op moeten reageren met dat iemand overdrijft, panisch is, rustig moet doen omdat die anders de zwangerschap niet overleeft of zich beter moet inlezen, terwijl ze dan eigenlijk zelf het verkeerde advies geven..
ADVIES inderdaad Tis niet zo dat je alles moet doen wat daar geschreven staat. Iedereen kan best zelf nadenken dat bepaalde dingen niet kunnen. Voedingscentrum vind ik ook doorslaan
Dat mag jij zeker vinden, ben wel benieuwd welke adviezen jij dan vindt doorslaan? Want alles wat daar staat kan onderbouwd worden.
Ik vind dat de lijst met dingen die je niet zou mogen steeds langer word, belachelijk! Nu mag haring in 1 keer weer niet , 2 jaar geleden niks over gelezen. Van de week zegt iemand tegen me dat ze zo'n zin heeft in een mcflurry maar dit zou niet mogen. Nou heb me er kapot in gegeten. Het word met de dag gekker.
Ben ik met je eens, ik vind het ook raar van die haring. Waarom is dat inzicht er nu wel en toen niet? Ik heb bij de oudste ook gewoon haring gegeten (toen mocht het nog), ook milkshakes gedronken en softijs vd mac en ook cervelaat gegeten, omdat ik dat niet wist. Maar bij de tweede dacht ik..laat ik het maar niet doen. Ik kan best 9 mnd zonder en zou het mezelf nooit vergeven als ik er iets van op loop.