Hoi meiden! Normaal doe ik niet zo moeilijk over eten maar met gesneden salade (lees Gesneden ijsbergsla,tomaat,komkommer) weet ik het niet. Kan ik dit nog gewoon eten? Of weg gooien? Het is gisteren avond gesneden voor bij het avond eten en wat over was in de koelkast gezet. Bedankt voor het lezen!
Ik eet het altijd wel hoor een dag later... Maar je moet het ook echt niet langer bewaren.. Als ik het savonds maak en ik heb het over dan eet ik het sochtends/savonds op.
Ik denk ook niet dat het kwaad kan. Je hebt het koud bewaard en gisteravond pas gesneden.. dan kun je er vanavond nog zeker van eten Daarna zou ik het ook weg gooien. eet smakelijk
Kun je gewoon eten hoor! Als je het 's avonds hebt gemaakt en ook vrij direct koud hebt gezet kun je het de hele volgende dag nog eten. Daarna niet meer doen.
Hmm... dit is nieuw voor mij. ik eet het 2 dagen daarna ook nog meer. Graadmeter is meer hoe het eruit ziet bij salades. Als de sla niet bruin is enzo en verder niks zie eet ik het gewoon. Zowel voor de zwangerschap als nu. Nooit gehoord dat dat niet kan.
Volgens mij moet het gewoon kunnen. Ik hou er zelf niet van, t wordt toch altijd wat slap, maar zolang het nog goed ruikt en er goed uitziet moet het kunnen!
Het risico van salade zit hem niet in het bewaren, maar in het wassen. Het zou eventueel kunnen dat er meststoffen op je sla zitten als je hem koopt. Dan zou je een (heel klein) risico kunnen lopen. Als je hem goed wast is er niks aan de hand en kun je hem eten totdat hij er vies uitziet en zelfs dan is sla nog niet schadelijk, alleen maar vies. Dus, geen probleem!