Vandaag 30 +1 zwanger en word met de dag zwaarder ... Wil niet klagen en zeuren want de meeste van ons hier hebben het zwaar .. Vandaag weer bij de gynecoloog geweest ..en kreeg een lieve dame ik vertelde dat ik zon pijn aan mijn buik had en net of mijn ribben uit elkaar gerukt worden !!! Kan al een poos niet meer recht op mijn rug liggen .. Dat doet an zon zeer aan mijn buik...Heb ook bi .! Heb ook veel harde buiken en mijn banden en dergelijkenstaan heel de dag strak net of mijn buik niet verder kan groeien .. Nu is er een vermoeden dat mijn buik/binnen buik niet groter kan worden en ik daarom ook zoveel pijn heb.. ik ben van mezelf niet echt breed zeg maar had maatje 24/36 en ben altijd best dus geweest Nu gaan ze me vaker onder controle houden en misschien al met 36 weken de baby laten komen i.p.v 38 weken ivm met bi .. Iemand ervaring met deze situatie ??
Nee sorrie geen ervaring wel met het kapot trappen van mijn ribben maar dat is omdat mevrouw graag bovenin ligtMaar wil je heel veel succes wensen
nee geen ervaring! wel vaak last van ribbenboog, en wat is de precieze reden om met 38 weken te halen wn nu dan 2 weken eerder , sterkte
De gynecoloog wilde met 38 weken i.vm bekkeninstabiliteit ik kan na een uurtje al niet zo veel meer de zouden dan een week van de voren kijken .. Nu was ik er gisteren weer en mijn buik staat zo strak dat E bang zijn dat hij straks echt geen ruimte meer heeft en ik ook niet zelfs mijn huid staat zo gespannen dat het net lijkt of ik de hele dag harde buiken heb en heb dan ook heel de dag pijn net of ik 4 dagen buik spier oefeningenheb gedaan ...
de beeb groeit volgens mij gewoon door hoor. je buik gaat dan meer naar voren als t niet meer omhoog kan. en je buik zal dan waarschijnlijk wat scheurtjes gaan vertonen. nog nooit gehoord dat iemand geen ruimte meer had in zn buik.
Weet van een vriendin dat zij hetzelfde probleem had op het einde. Maatje 34 kleding en een toeter van heb ik jou daar dus de verhoudingen kloppen niet meer dan. Veel pijn en slecht slapen maar er werd niets aan gedaan behalve slaapmedicatie in het ziekenhuis. Misschien met jou bi dat ze sneller handelen, geen idee. Succes nog even meis
Hier ook een klein formaat baarmoeder terwijl ik zelf echt niet slank ben. Kleine heeft hier ook weinig ruimte en mijn huid is ook compleet uitgescheurd. Ik krijg dan ook nooit van die enorme toeters. Waarschijnlijk heeft elke baarmoeder gewoon zijn eigen rekmogelijkheden. Dus ik weet hoe je je voelt. Hier doet ook alles pijn en voelt het blauw. Gelukkig heb ik geen bi o.i.d. dus blijft de kleine gewoon zo lang mogelijk zitten (zolang ik het zelf nog trek)
a jakkes meid, zelf heb ik geen groot tussen ruimte voor buik en is ie behoorlijk naar voren e strakgespannen jeukt enorm en rekt erg maar als ik jouw was zou ik ook niet vast pinnen op 38 weken, ken iemand met erge bi (die niet meer kon lopen, thuiszorg had met wassen en aankleden en voor de huishouding en groten deels in de rolstoel doorbracht) en ze is verlost in week 39 net voor de uitgerekende datum
Ik weet het maar de gynecoloog heeft gezegd dat hij echt de 38 weken wilde doen tenzij de kleine de week nog drastisch nodig heeft!