Bij het lezen van het andere topic moest ik gelijk denken aan mijn favoriete producten, die dus ook zomaar kunnen verdwijnen :x. Mijn toppers zijn: de maaltijdsalade van de AH met gerookte zalm en dille-mierikswortelsaus, die is echt zooooo heerlijk! Als mijn man 's avonds moet werken, kook ik voor de kinderen en een heel klein beetje voor mezelf, zodat ik 's avonds, als de kinderen op bed liggen, die heerlijke salade kan eten En de knakworsten van de Jumbo, zou niet weten waar ik lekkerder knakworsten kan krijgen. En de exellent roomyoghurt toetjes van de AH, vooral de bosbes-zwarte bes! Hoop echt dat dit nooit gaat verdwijnen, haha!! Wat mag van jou niet uit de schappen van de supermarkt verdwijnen?
Eieren Amandelmelk Brinta en havermout Etc.... Hahaha deze dingen zullen niet zo gauw verdwijnen denk ik 😉 Maar wat jij bedoeld... Heb niet zoveel wat echt niet mag verdwijnen. Maar als ik dan toch iets moet kiezen. Pepsi max. Mijn grote zonde helaas De yammiesaus van de action
Knorr wereldgerecht burrito's. Pombar chips. Verder heb ik weinig. Voor mijn zwangerschappen vond ik heel veel lekker. Maar sinds mijn 2e zwangerschap is mijn eetlust heel erg veranderd en moet veel dingen niet meer.
Kidneybonen in chilisaus. Bijna nergens meer te koop Hier is het alleen te koop bij de supercoop van hun huismerk Markant.
Van de dingen die mogenijk zouden kunnen verdwijnen: Lays heinz ketchup chips Caesar salade Aardappel gratin Magnentron popcorn Honig lasagnesaus Ik weet even niet precies hoe het heet, maar twee van die super makkelijke éénpans gerechten uit zak waar alles al in zit behalve groenten en vlees. Mie-ketjap/knoflook en pasta-kaas/spinazie. Bertolli's pasta romana Pizza margeritha uit zwarte doos en van AH eigen merk Aardbeien kwarktaart mix Dit soort dingen koop ik niet veel, maar als ik ze koop kan ik er echt van genieten! (Oops, een hele lijst zie ik haha! Erg bang nadat al die lekkere dingen al van me zijn afgenomen de afgelopen jaren)
Milner 30 plus gerijpt Ah maaltijdsalade garnalen M&ms Pamperbroekjes zoals ze nu zijn Bon mama jam framboos Ah Thaise roerbak Perla extra sterk pads En die babyachtige koekjes met chocolade. Lu nogwat.
Coca cola, bolognaise chips van croky en nutella. Verder alle producten die niet light zijn. Ik heb serieus eens een kwartier zitten te zoeken naar een gewone yoghurt. Alles is light of iets anders raars. Ik wil gewone yoghurt, gewone boter, gewoon eten en niet al die kwakzalverij!
Calvé pindakaas Griekse yoghurt van de Lidl Croky bolognese chips Brinta Optimel Griekse stijl kwark Maaslander 30+ kaas
Ze hebben hier bij de ah alle ben & jerry weg gehaald😭😠 En dat vind ik (nu ik zwanger ben vooral) heel erg Verder de griekse yoghurt van de ah, hmm
Ik vind die pudding van Mona erg lekker. Met name de smaak Dame Blanche. En verder zou ik echt verdrietig worden als die lekkere stroopwafels met caramel van de AH weggaan. En dan van de gezonde en normale producten; Pakjes melk, zo hoeven we geen pak melk te kopen voor dl's melk, wij lusten beiden geen melk dus dit is makkelijk. Ui, paprika, aardbeien en meloen zijn ook erg favoriet bij mij. Maar dat verdwijnt zo direct nog niet.
Albert Heijn heeft het ook. Ik gebruik deze altijd voor de chili con carne. Huismerk en staat gewoon bij de potgroente 😊