hallo allemaal.... kom ik weer met een vraag... maar we weten nog niet wat we in de huiskamer willen... wat voor behang,want dat wordt het waarschijnlijk! Wat hebben jullie voor kleuren? en wat voor behang? ik ben erg benieuwd, hoop wat inspiratie op te doen.... ik had zelf behang gezien waar een beetje een werkje inzit alsof het wat grof gestuct is
Ik ben geen fan van behang! We hebben alles gesausd. Heb nu een zwarte wand. In het nieuwe huis hebben we voornamelijk wit en maak ik het vrolijk met accesoires. Succes met wat leuks zoeken!
alice... gesaus neem aan dat je dan eerst structuurverf bedoelt? dat hebben wij hier ook maar brr wat een )@!#*(#_) werk! dus vandaar het behangetje... behang komt er trouwens alleen als basis dus hierove rwordt waarschijnlijk wel geverfd
Wij hebben op twee korte wanden blokken geschilderd in vier verschillende kleuren 3 bruin tinten en goud. wij krijgen hier altijd complimenten over als mensen voor het eerst bij ons thuis zijn.De overige muren zijn licht. groetjes sarita
Nee bedoel wel gewone verf (gekleurde latex). Met een grove roller krijg je vanzelf een werkje. Dit is de kleur op mn dochters kamer...vind ik ook erg mooi:
leuk hoor die kleur groen is ook erg leuk zeg! en die vloer? is dat tapijt? ziet er erg mooi uit! en zo nieuw! dit is onze slaapkamer nu;
Heb ook een kamer met zwart-witte banen (banen van 1 mtr), super mooi. Heb dr alleen geen foto van. De bouwmarkt heeft tegenwoordig zulke mooie kleuren al kant en klaar gemengd: bijv stijlkleuren van VT wonen en van jan des bouvries! Zou wel een huis willen met 10 kamers!
ik lees mee. wij gaan ook verhuizen en moeten ook wat nieuws.. wij willen ok bahang waarschijnlijk glasvezel.. en die schilderen
stucadoor is mijn zo duur en alice jah ik wil idd wel behang jah maar dat behang zal waarschijnlijk geverd worden! dus kom maar op met ideéën moet wel voor de woonkamer hoor mijn meisjes slaapkamer weet ik niet hij wordt in iedergeval lekker ROZE! maar hoe weet ik niet nog onze slaapkamer krijgt waarschijnlijk 1 muur heel donker en de rest neutraal wit.
In ons nieuwe huis komt straks ook structuur. En omdat we een hele lange muur hebben en ik die liever niet helemaal wit zie, gaan we er waarschijnlijk een horizontale baan op verven (als het netjes waterpas plakken van de tape lukt). Maar goed, je wil behang. Ik vind zelf stuctuurbehang ook mooi. En er is zelfs een soort structuurbehang (met verschillende motiefjes ook) dat je kan sauzen. Ook glasvezelbehang kun je sauzen. Succes ermee!
Haha, precies... daarom ben ik nu zelf bezig deze week. Heb nog idioot veel spierpijn, maar het wordt schitterend boven. Wij zijn nu de hele bovenverdieping aan het doen. Behang komt er hier niet in, dus nu hebben we korrelpleister tegen de muur. Het geeft wat troep, maar wat knappen de muren ervan op zeg! Succes met je keuze! Groetjes, Josien
onze muren waren heel slecht dus glasweefselbehang er overheen en getexd (moet wel met glasweefsel) ideaal en heel simpel!
talia maar blij je dan geen oneffenheden zien? ik heb hier namelijk ook over gedacht josien tja dat is dat spul wat ik hier ook heb! maar ik haat dat spul! veel te zwaar ook bah bah hihi kan me voorstellend at je spierpijn hebt!
Nou zeg dat wel... geen geintje om dat spul op te zetten, maar goed, het resultaat is wat telt. Vrienden van me hebben ook glasvezelbehang getexd en ik vind het eerlijk gezegd heel mooi geworden. Andere vrienden hebben jute tegen de muur aan zitten. Ik heb daar wel erg aan moeten wennen, maar eerlijk is eerlijk: het is heel bijzonder en ook nog mooi ook. Groetjes, Josien