Situatie werk..

Discussion in 'De lounge' started by elsie22, Jul 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi,

31 juli heb ik mijn laatste werkdag voor de vakantie, heb 3 weken vrij. Werk in de thuiszorg, en mijn vakantie begint met een vrij weekend, weekend van 26 27 juli laatste werkweekend. Maar nu kreeg ik een mail vanmiddag dat ze mij op vrijdag 1 augustus en weekend 2 en 3 augustus op mijn vrije dagen en aansluitend dus vakantie hebben ingepland!

Wat zouden jullie doen?

2. Amare

Amare Niet meer actief

De vrijdag zou ik dan eventueel mee kunnen leven, maar zou er ook niet blij mee zijn dat ik het weekend nog moest werken.

Heb je het laatste weekend van je vakantie wel vrij? Bij ons is het namelijk zo dat je het weekend voor of na je vakantie moet werken.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Nee ik begin ook weer in het weekend

4. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Een mailtje terug sturen met daarin dat je vakantie hebt vanaf de 31ste,
    Misschien hebben ze niet goed gekeken en een foutje gemaakt....

5. Amare

Amare Niet meer actief

Dan zou ik er zeker even op terug komen met de planner.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik ga er morgen over bellen.

Ben komend weekend vrij, dan maandagochtend en avond werken, dinsdagochtend, donderdagochtend, zaterdagochtend en avond zondag ochtend en middag, maandagochtend en avond, dinsdagochtend, woensdagochtend en donderdag ochtend, en zou dan dus vrijdag zaterdag en zondag ook nog moeten.

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Kijk ook even in je cao. Verpleeghuis cao (weet niet hoe het in thuiszorg zit) krijg je weekend voor en na vrij bij 3 weken vakantie.

8. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Planners maken ook fouten... gewoon even bellen dan weet je het gelijk.
    bij ons is het weekend ervoor en erna vrij mits het kan wat planning betreft.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik zou beginnen met een vrij weekend dan vakantie en het weekend 23 24 augustus weer beginnen. Dit weet ik al vanaf januari en nu ineens 2 weken er voor is het van we hebben je extra ingepland.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik heb even gebeld en het was een foutje van de planning! Vaste planner is met vakantie...

11. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Kijk opgelost fijn! Ik plan en rooster zelf ook en maak ook weleens een foutje dan heb ik liever dat de collega's zelf naar mij toe komen en niet via via het te horen krijg.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik wist niet dat de vaste planner met vakantie was:) had nu mijn leidinggevende aan de telefoon, maar het is opgelost! :)

Laat het topic sluiten.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Gelukkig was het een foutje! Denk niet dat je dat nog trok met alles wat er de afgelopen weken gebeurd is. Geniet alvast van je vakantie! ;)

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Nee zeker niet! Ben aan vakantie, maar gelukkig voel ik me wel een stuk beter, nu 3 dagen vrij:) daarna veel werken en dan lekker vakantie:D

15. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Op verzoek van TS gesloten

Share This Page