Hoi, 31 juli heb ik mijn laatste werkdag voor de vakantie, heb 3 weken vrij. Werk in de thuiszorg, en mijn vakantie begint met een vrij weekend, weekend van 26 27 juli laatste werkweekend. Maar nu kreeg ik een mail vanmiddag dat ze mij op vrijdag 1 augustus en weekend 2 en 3 augustus op mijn vrije dagen en aansluitend dus vakantie hebben ingepland! Wat zouden jullie doen?
De vrijdag zou ik dan eventueel mee kunnen leven, maar zou er ook niet blij mee zijn dat ik het weekend nog moest werken. Heb je het laatste weekend van je vakantie wel vrij? Bij ons is het namelijk zo dat je het weekend voor of na je vakantie moet werken.
Een mailtje terug sturen met daarin dat je vakantie hebt vanaf de 31ste, Misschien hebben ze niet goed gekeken en een foutje gemaakt....
Ik ga er morgen over bellen. Ben komend weekend vrij, dan maandagochtend en avond werken, dinsdagochtend, donderdagochtend, zaterdagochtend en avond zondag ochtend en middag, maandagochtend en avond, dinsdagochtend, woensdagochtend en donderdag ochtend, en zou dan dus vrijdag zaterdag en zondag ook nog moeten.
Kijk ook even in je cao. Verpleeghuis cao (weet niet hoe het in thuiszorg zit) krijg je weekend voor en na vrij bij 3 weken vakantie.
Planners maken ook fouten... gewoon even bellen dan weet je het gelijk. bij ons is het weekend ervoor en erna vrij mits het kan wat planning betreft.
Ik zou beginnen met een vrij weekend dan vakantie en het weekend 23 24 augustus weer beginnen. Dit weet ik al vanaf januari en nu ineens 2 weken er voor is het van we hebben je extra ingepland.
Kijk opgelost fijn! Ik plan en rooster zelf ook en maak ook weleens een foutje dan heb ik liever dat de collega's zelf naar mij toe komen en niet via via het te horen krijg.
Ik wist niet dat de vaste planner met vakantie was had nu mijn leidinggevende aan de telefoon, maar het is opgelost! Laat het topic sluiten.
Gelukkig was het een foutje! Denk niet dat je dat nog trok met alles wat er de afgelopen weken gebeurd is. Geniet alvast van je vakantie!
Nee zeker niet! Ben aan vakantie, maar gelukkig voel ik me wel een stuk beter, nu 3 dagen vrij daarna veel werken en dan lekker vakantie