Zo nieuwsgierig.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zonnetje19751, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje19751

19 feb 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen Verloskundige.
    (26 januari was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid)
    Ik zit met een vraag.
    Ik heb een onregelmatige cyclus van de ene week op de 5de week ongesteld dan weer op de 4de week ongesteld.
    Ik zit nu op mijn 3de week en heb sinds dag 24 bloed verloren met ook heel kleine stolsels.
    We zijn bezig met ons 4de wondertje.
    Mijn 3 kindjes zijn alle 3 met een keizersnede ter wereld gekomen.

Moet ik dit zien als een te vroege ongesteldheid want volgens het schema zou ik een innesteling moeten zijn maar dit is meer een ongesteldheid wat ik nu mee maak.

Ik hoop dat u wat kan vertellen.
    Alvast bedankt voor het lezen.

Liefs Zonnetje.

2. Zonnetje19751

19 feb 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Inmiddels maandag en nog steeds bloed met beetje stolsels verloren.
    Moet ik dit zien als mijn ongesteldheid?

Ik hoop dat u mij wat kan vertellen.
    Alvast bedankt voor het lezen en antwoorden

Groetjes van Zonnetje19751.

3. Zonnetje19751

19 feb 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen,inmiddels totaal 3 dagen bloed verloren met een beetje stolsels maar echt erg weinig vergeleken vorige maand.
    Hoe moet ik dit zien als een ongesteldheid of miss een innesteling?
    Mijn andere 3 kids zijn alle 3 met een keizersnede geboren is dan je buik gevoeliger als er dan een innesteling plaats vind of maakt dat niet uit?

Ik moet officieel tot 1 maart wachten tot ik een zwangerschapstest kan doen.vandaar deze vragen.

Groetjes van Zonnetje19751

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Zonnetje19751,

(Sorry van de delay; griep gehad...)
    Lastig te zeggen eigenlijk. Het klinkt wel als een ongesteldheid, maar wel anders dan anders. Innesteling zou ook nog kunnen natuurlijk. Voorgaande keizersnedes hoeven dit niet perse pijnlijker/gevoeliger te maken. Al kan ik me toch voorstellen, als de innesteling precies plaatsvind op het litteken, het wel wat gevoelig kan zijn. Lastig om hier iets van te zeggen. Ik neig meer naar een ongesteldheid, maar je weet echt nooit. Toch echt die 1 maart afwachten ben ik bang.

Groetjes Brigitte

5. Zonnetje19751

19 feb 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Goedendag Brigitte.

Geen probleem dat we wat langer moesten wachten want we zijn blij dat we bij jullie terecht kunnen met onze vragen.

Ik had als laaste vandaag bruinig bloed en wat is het toch moeilijk zo n lichaam;)
    Ik ga het afwachten en zal het laten weten wat het uiteindelijk is geworden.

In ieder geval bedankt voor uw antwoord.
    Liefs Zonnetje19751.

Deel Deze Pagina