menstruatie of niet?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by 121086, Feb 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 121086

121086 Nieuw lid

Feb 19, 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 121086, Feb 19, 2016
    Last edited: Feb 19, 2016
    goedemiddag,

ik heb een vraagje...heel het internet al afgezocht en overal staat wat anders. ik heb op 4 febr onveilige gemeenschap met mijn vriend gehad, ik weet niet meer de precieze datum van mijn laatste menstruatie maar het was in de week van 22jan.

als ik het uitreken zou ik dus mijn eisprong gehad kunnen hebben op de dag 4 febr. ik heb op het nippertje een MAP geslikt misschien op 65uur na de gemeenschap.

nu heb ik sinds gister licht bloedverlies, eerst alleen heel klein beetje oud bruin bloed en af en toe bij het plassen helder bloed. maar totaal niet zoals normaal, ook geen krampen of klachten, geen slijm in het bloed helemaal geen normale menstruatie dus.

wat moet ik nu doen of kan het zijn dat ik zwanger ben ?
    een test heeft nu geen nut denk ik :(

ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen :(

groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi 121086,

toch had een test wel nut gehad die dag. Weet je intussen al wat meer? Als je zwanger bent, zou je nu toch wel positief moeten testen. Je kunt dan inderdaad wat bloed verliezen. Maar omdat je toch nog de MAP hebt geslikt, kan het ook goed het begin van je menstruatie zijn gewest.

Groeten Brigitte

Share This Page