Voordat ik een heel verhaal afsteek is er iemand bekend mee? Bij mijn man is vanmorgen per toeval iets gezien in de lever 5 bij 2 cm ze hadden het over adenoom. Hoor graag ervaring en wat we kunnen verwachten wellicht
Nee, maar ik begrijp dat het een soort goedaardige tumor is? Schrikken hoor. Had dat te maken met die afwijkende leverwaardes? (Tenminste, dat was jouw topic toch? Voordat ik alles door elkaar gooi). Sterkte in ieder geval!
Ja iemand in mijn familie heeft een lever adenoom. Weet niet meer precies hoe groot deze was, maar hoefde verder niet te worden behandeld en heeft er ook geen last van.
Ja dat klopt dat was ik. 1 leverwaarde is afwijkend de andere 2 zijn goed. De waarde zakt wel. Op eigen verzoek echo laten maken en daar kwam dit dus uit
Is dat bij een man of een vrouw? Schijnbaar komt het voornamelijk alleen bij vrouwen voor... als mannen het hebben lijkt het vaker kwaadaardig te worden na verloop van tijd. Bedankt voor je reactie
We moeten eerst nog onderzoeken laten doen om te kijken of het echt een adenoom is of iets anders....woensdag hebben we al een afspraak gelukkig bij mdl arts. De radioloog dacgt adenoom stelde voor om via de mdl verder onderzoek te doen
Heel veel succes met de onderzoeken. En hopelijk rolt er niets raars uit. Fijn in ieder geval dat jullie snel terecht kunnen!
Was inderdaad erachter gekomen dat ze dat bijna altijd als toevalsbeving tegenkomen bij mri of echo of iets