Bah, ziek!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aurora2013, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik ben ziek.

Vannacht werd ik plotseling wakker. Ik dacht 'als ik nu niet snel naar de badkamer ren, kots ik zo nog mijn hele bed onder!'
    Rennen dus. Daar snel een emmer weten te pakken. Yes, gelukt! Ik was net op tijd om mijn hele maaginhoud van waarschijnlijk de hele week te legen. Missie geslaagd.
    Ik heb nog 10 minuten op de koude badkamervloer gelegen voordat ik weer sterk genoeg was om overeind te krabbelen.:cool:

Nu lig ik met een dekbed, veel kussens, een glas ranja en een emmer naast mij op de bank. Het voelt alsof er een goederentrein over mijn hoofd dendert en Julius Caesar zijn veldslagen in mijn buik dunnetjes overdoet.
    Ik "geniet" van elke minuut dat mijn lieve zoon slaapt, want de laatste dagen wil hij niks anders dan vastgehouden worden door mama en zijn speen in zijn mond. Nog beter is dat wanneer hij al sussend door de kamer wordt gedragen, afgewisseld met liedjes over Berend Botje en Kabouter Spillebeen. De afgelopen dagen voelde ik wel dat ik tegen een griepje aan zat te hikken, maar meer dan fruit en voldoende slaap kon ik niet doen. Nu is het circus losgebarsten. Papa naar het werk en mama moet door. Eigenlijk is er voor de mama's geen tijd om ziek te zijn. Mannen verwachten dat zij kopjes thee en hete soep krijgen op bed, veel kusjes (met snot, iehl!) en wij mama's kunnen niks anders dan doorbikkelen. Dat was voor de kleine al zo, maar de hele dag op je bed blijven liggen is nu geen optie.

Terwijl ik dit schrijf huilt de kleine alweer. Ik ga er maar naartoe met een schone luier. Wish me luck!;)

Fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan, lucht al enorm op!:D

Wie herkent dit en wat doen jullie op zo'n dag?

2. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    beterschap! Ik hoop voor je dat je zoontje een beetje "meewerkt" vandaag. Mijn ervaring is, dat ze juist het tegenovergestelde doen...mamma's kunnen niet ff lekker uitzieken :(

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Beterschap. En wat ik doe op zo'n dag? Alleen de hoogst nodige dingen. Ik zie dat jouw zoontje nog behoorlijk jong is, dus ik zou lekker op bed gaan liggen met hem en gaan slapen wanneer hij ook slaapt. Verder lekker de boel de boel laten, want dat kan nu nog. Over een paar jaar moet je hem als je ziek bent ook nog op school zien te krijgen en de eventuele verenigingen waar hij dan op zit. Nu kun je nog lekker de hele dag luieren en uitzieken, dus maak daar dankbaar gebruik van. ;)

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Beterschap, ik weet er alles van

5. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap!! Vervelend..

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Beterschap, ik doe heerlijk met je mee....gelukkig heeft mijn vriend een bedrijf aan huis dus die houd de kleine voor me bezig!

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Beterschap!

Ik ben ook niet lekker. Maar ik voel me niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar eigenlijk ook weer niet fit genoeg om te gaan werken. Dus dan toch maar gaan werken.

Ziek lekker uit!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Beterschap!

Hoop dat je snel opknapt.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Beterschap meid.
    Vandaag lekker op de bank blijven...hopelijk knap je snel weer op!

10. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde verhaal maar dan een dag eerder begonnen.
    Zoontje (2 jaar 8 maanden) is van het weekend al aan het spugen en de diarree geweest, dus kon ook nog niet naar het kdv.
    M'n man kon gisteren geen vrij nemen, maar m'n moeder heeft op maandag haar vrije dag. Die is hier naartoe gekomen en heeft voor hem (en voor mij) gezorgd.
    Omdat hij nog niet 100% was is hij vandaag naar m'n schoonmoeder, dan kan ik langzaam weer beginnen met eten/drinken.
    Moet zeggen dat ik dat niet vaak zo regel, maar met 34 weken zwangerschap erbij wordt het me echt teveel.

Deel Deze Pagina