Op het forum las ik wat reacties van dat de Australian gold zo lekker ruikt dus bij deze heb ik die gekocht. Eerste gedachte: bweigh ruikt raar! 5 minuten later : ruikt toch wel lekker. 1 uur later : die ruikt echt wel heel lekker! Deze heeft een bronze effect. How werkt dat? Wordt je bruiner ongeacht je in de zon zit of niet? En op pigmentvlekken? Ik heb vitiligo. Niet veel maar vooral op mijn handen. Dus vlekken zonder pigment. Zou ik dit hiermee wat kunnen camoufleren?
Je hebt van Australian gold 2 varianten de met Bronze effect (die heeft direct een Sun kissed look) en met een bronzer (maakt je geleidelijk bruiner dmv selftan). De Bronze effect spoel je weer af aan het einde van de dag, de andere laat wel kleur achter. Ik heb zelf beide Of het vitiligo bedekt/camoufleert durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat het op littekens wel effect heeft, dus wie weet op pigmentvlekken ook.
Niet nodig om je lomp te voelen Deze hoort bij de instant sun kissed look, die je op het eind van de dag weer afspoelt.