Salaris secretaresse ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nijn18, 23 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunnygirl79

Sunnygirl79 Actief lid

11 jul 2018
    233
    63
    28
    Vrouw
    Op Berekenhet kun je bruto salaris naar netto omrekenen. Hangt ook af van het pensioenfonds waar de branche bij zit.
    Ik denk dat 2.000-2500 euro bruto voor 40 uur wel gemiddeld is.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Dat ligt ook weer aan je functie. Als medisch secretaresse verdien je minder dan als stafsecretaresse, dus waarbij je bijv. voor een hoogleraar werkt.

De ene secretaressefunctie is de andere niet, er zit enorm veel verschil tussen en daarom ook in het salaris.
    Daarnaast hangt het ook af van je opleiding.

Is het toevallig bij de bloemenveiling?

3. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Nee dat niet. Het is een groot bedrijf voor bloemen en planten. Je kan het vergelijken met intratuin, maar dan groter. En ik heb geen opleiding of ervaring, dus ik zal sowieso onderaan beginnen. Wat uiteraard niet erg is hoor. Maar ik heb al gesolliciteerd, dus ik wacht eerst wel af of ik word uitgenodigd en dan komt dat daarna pas aan de orde. Het is me in ieder geval duidelijk dat er geen standaard salaris is vastgesteld aan dit beroep.

4. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Dit inderdaad, er zit een heel groot verschil tussen de secretaresse functies en over welke vaardigheden en capaciteiten je moet beschikken. En hoe groot je verantwoordelijkheid is. Wat dat betreft een wereld waar je in kan doorgroeien .

5. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Als afdelingssecreraresse zat ik zo rond de € 2240 per 40 uur.

Als directiesecretaresse zo rond de € 2500.

Maar dit was veelal op projectbasis en detachering. Maar zoals eerder vermeld, ik denk dat gemiddelde van een ervaren secretaresse tussen de € 2000 en € 2500 ligt. Als junior zal het wellicht lager liggen, maar dan krijg je weer lhk

Deel Deze Pagina