Pfff heb ik gister toch weer veel geld uitgegeven. Soms heb ik van die dagen dat het geld me van de rekening vliegt! En vind het nog leuk ook om te doen Meestal ben ik wel vrij zuinig maar soms heb ik van die uitspattingen! Moest een nieuwe buggie hebben, hadden p.o die andere kapot gemaakt Zag opeens allemaal leuke kleren en slippers van 40 euro Al met al een dure zaterdag gehad, maar was zeker leuk.. nu maar even weer rustig aan doen! Groetjes Kalush
Soms is het ook wel lekker om je even te laten gaan. En als je er niet van in de problemen komt, dan mag je jezelf toch ook wel eens verwennen? Kom jij weer lekker zelfverzekerd de zomer door!
Heerlijk soms! Ik heb dat vooral als het ook echt ff kan...das wel zo handig Manlief vindt het dan ook heerlijk hoor...wij gaan echt gezellie samen shoppen. Meteen ff ergens lunchen, daarna nog wat drinken op een terrasje. Winkelen kan een hoop goedmaken
heerlijk toch wanneer het even kan? wij zijn aan het sparen, aangezien we een nieuw huis hebben gekocht en dat helemaal mooi willen inrichten, mooie keuken enz. Dus vond het van de week heerlijk dat ik een Esprit zomerjurk tegen het lijf liep en dacht... ik koop het gewoon!
Heb vrijdag ook veel centjes uitgegeven, mn vriend is bijna jarig en ik wist totaal niet wat ik moest geven. Kwamen we vrijdag bij een zaakje met motorkleding en hij was meteen verliefd op een bepaalde jas. Hij heeft al aantal jaar een motor, maar leent altijd een jas (net als ik). Dus toen wist ik spontaan wat ie voor zn verjaardag kreeg hihi Heb zelf ook een jas gekocht, in de aanbieding. Dus weer paar honderd euro lichter! En had eerder die week al 2 nieuwe broeken en 2 shirts gekocht
Moet kunnen toch?Veel plezier met je aankopen! Mijn probleem is dat àls ik het geld heb om effe flink te shoppen,ik niks voor mezelf zie en altijd met een hoop dingen voor m'n vriend en z'n dochtertje thuiskom Als het dan weer effe niet kan,zie ik ineens vanalle leuke kleren voor mij hangen
ooooooh maar dat is heel herkenbaar hoor, ook bij mij vliegt momenteel het geld uit mijn portomonnee, ik wil zooooooo graag dingen voor de beeb aanschaffen !
Deze dagen heb ik veeeeel te vaak! Ook als het eigenlijk niet kan dus... maar het is soms zoooo heerlijk om lekker geld uit te geven! kus miek