wanneer kregen jullie de eerste uitbetaling?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door miss mimi, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hallo allemaal

heb even een vraagje.mijn verlof is 10 augustus ingegaan.nu kreeg ik een paar dagen geleden van het uwv een brief dat ze gaan kijken of ik recht heb op verlof en dat dat enige tijd kan duren.
    zal wel een standaard procedure zijn maar heeft het bij jullie lang geduurd voordat julie je eerste uitbetaling kreeg zeg maar.

ik heb wel al gebeld en toen werd er gezegd dat het zeker 4 weken kan duren.

omdat ik bij een uitzendbureau werk werd ik daar altijd per week uitbetaald en omdat het per week is is het natuurlijk geen vette pot.

me laatste salaris van me werk heb ik al gehad maar maar nu ik in me verlof zit moet ik dus wachten op het geld wat het uwv me gaat uitbetalen en als het echt 4 weken gaat duren zoals hun zeggen dan zou het betekenen dat ik nu dus 4 weken zonder geld zou zitten.

dit wist ik dus helemaal niet hadden ze dit niet moeten melden ofzo???de vrouw zei dat ik uiterlijk 7 september uitbetaald krijg en ben 4 september uitgerekend.
    schoot dus gelijk helemaal in de stress want als het werkelijk zolang duurt moet ik het doen met die paar centen die ik nu heb en dat is helaas niet veel.

hoe is dit bij jullie gegaan heeft het bij jullie werkelijk zolang geduurt???

groetjes miss mimi

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik kreeg de brief van UWV ook dat het vier weken zou gaan duren en binnen drie dagen had ik de brief op de mat dat de uitkering was toegekend. Nu had ik echter wel het voordeel dat ik een vaste werkgever heb en dat zij mijn salaris dus gewoon betalen en vervolgens het geld van UWV krijgen.

Deel Deze Pagina