Ja inderdaad het bedrag wat ik netto minder heb door bijtelling. Dan heb ik natuurlijk niet mijn reiskosten vgoeding er ook af afgetrokken, maar dat tel ik eigenlijk ook niet als salaris.
Je kdv toeslag gaat inderdaad naar beneden. Mijn man is vanaf dit jaar zijn lease auto privé gaan rijden (eigen auto verkocht + goedkope kleine auto (op gas) voor mij aangeschaft) en onze kdv toeslag is met zo'n 50 Euro per maand naar beneden gegaan. Lease auto van rond de 30.000 Euro. Ik zou trouwens kiezen voor de auto en deze privé te rijden en je eigen auto via Marktplaats te verkopen. Vooral de tankpas maakt het voor ons erg rendabel.
Ik zie hier diverse lage netto leaseprijzen voorbij komen, let er wel op dat zodra je hem ook volledig privé gaat rijden je meer moet betalen aan de belasting. Doe je dit niet maandelijks, dat krijg je aan het eind van de maand een naheffing. Wij hebben nl helemaal geen dure leaseauto maar zitten op 250 netto. Wij houden geen kilometerstand bij en zitten dus op de volledige bijtelling!
De keus is gemaakt we zijn voor een lease auto gegaan We hebben alle kosten op een rijtje gezet enden lease auto is een stuk voordeliger! Iedereen super bedankt voor de tips!
Mijn collega noemt het een jongentjes auto aangezien het de sport uitvoering is echt wat voor mij dus