Bedankje schoonouders wegens helpen trouwen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Roosenkids, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Om te beginnen;

Ik heb schatten van schoonouders.

Wij wilden graag gaan trouwen en zouden dit eigenlijk gratis doen omdat wij niet een heel groot budget hadden.

Maar ze wisten hoe graag ik wel op een normale manier wilde trouwen en kwamen ze met dat ik de jurk van hun kreeg, mijn kinderen hun kleding en mijn aanstaande het pak. Echt super lief.

Maar gezien ik dat een beetje te overdressed vond een gratis ceremonie gaan wij toch betaald trouwen.

Toen ze dat wisten namen ze echt de regie over hahaha. Ze hebben een trouwauto geregeld, zijn met de kinderen de kleding gaan kopen. Mijn schoonma is de bedankjes aan het maken en heeft ze gekocht. Ze is het gastenboek aan het maken.

We houden het feest in onze grote tuin maar ze helpen nu al met de versiering te kopen alvast en boodschappen zodat het ons weer scheelt

Allemaal verrassingen en dus echt geweldig lief van ze.

De avond voor ons trouwen nemen ze ons gezin mee uit eten zodat we nog even lekker kunnen ontspannen.

Nu wil ik ze dus wat geven om te bedanken voor alles. Heeft iemand een idee?

2. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Misschien een leuk fotoboek nadien?

Super lief van ze!

3. p1982

p1982 Niet meer actief

- fotoboek
    - etentje
    - overnachting

4. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Mijn moeder draagt altijd een ketting met mijn geboortebedel eraan. Ik heb voor aan de ketting een extra hangertje gekocht in de vorm van een hartje. Deze heb ik op de receptie gegeven met een dankwoordje. Zo stond ze op onze dag even in het zonnetje.

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Weekendje weg
    Avondje naar musical of concert als ze daarvan houden

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Aan de andere kant zou ik zoiets nooit aannemen want zou altijd gevoel blijven hebben hun iets verschuldigd te zijn want wat je hun ook geeft t staat nooit In verhouding t gaat niet om zomaar een cadeau naar om heel veel geld als je zo Graag gewoon wil trouwen waarom spaar je niet door en trouw je volgend jaar

7. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Dat was mijn vraag toch niet of wel?

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zou groots uitpakken. Ga iets leuks maken met je dochter en je zoon. Met bijvoorbeeld voetafdrukken houd een plekje vrij voor de baby dat deze er later bij kan. Een sieraad voor schoonmoeder en een goed fles wiskey voor schoonvader

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn schoonouders hebben ons ook veel geholpen, niet zo groots als bij jullie, maar in mijn ogen hebben ze wel veel gedaan en beschikbaar gesteld. Mede hierdoor hebben wij een geweldige dag gehad!
    Vooral mijn schoonmoeder vindt het erg leuk om foto's te hebben van dit soort momenten. Wij hebben dan ook een kleine uitvoering van ons trouwalbum gemaakt en dit aan hun gegeven als bedankje. Dit werd heel erg gewaardeerd! Het is een kleinigheidje met veel (emotionele) waarde.

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Een mooie trouwfoto straks, neem ze dagje mee uit na de bruiloft en schrijf een mooie bedankt kaart.

Deel Deze Pagina