Nav het tassentopic vraag ik me af hoeveel tassen jullie hebben of gebruiken. Dragen jullie altijd dezelfde tas ongeacht je outfit of een tas bij een bepaalde kleur kleding of bij elke outfit een andere tas Persoonlijk vind ik het wel mooi om een bijpassende tas te dragen bij je kleding en je schoenen maar de laatste tijd vind ik het teveel gedoe om elke keer spullen over te hevelen naar een andere tas dus hou het nu even bij 4 tassen
ik gebruik standaard 1 tas voor werk/stage verder 1 tas voor school en uhm nog 20 tasjes ofzo voor stappen, uitgaan enz enz heb een kapstokje in mijn tutkamertje (2 bij 2 meter)
ik heb 1 tas en daar zitten alle belangrijke dingen in. hij staat meestal in de kast. voor dagelijks gebruik heb ik een rugtas. maar er zitten dan geen frutsels en vrouwenzooi in. hij is puur practisch.
Hier een schoudertas voor het werk en weekend. Alleen als ik minder mee kan/wil nemen en een tas met lange riem veiliger vindt (bijvoorbeeld naar vierdaagse feesten) dan heb ik een andere tas.. en een rugzak maar die is alleen praktisch als we op vakantie zijn ofzo.. en nog een zooitje tassen dat ik zelden gebruik..
Ik heb denk ik zo'n 6 tassen.. 2 daarvan gebruik ik regelmatig.. Daarnaast heb ik een nette werktas, beetje zo'n doktersachtig model..
ehhhhhhhhhhhhh ik denk dat ik hier, om zowel jullie als mijzelf niet te shockeren met de waarheid, maar geen antwoord op ga geven!
is het zo erg??? ik schaamde mezelf al met minstens 20 tasjes, heb ze nog niet geteld eigenlijk hihihihi
in totaal heb ik tientallen tassen. Een stuk of 30 en zouden allemaal gebruikt kunnen worden. Maar ik gebruik die niet alle 30 even intensief natuurlijk. Waar het nu op neerkomt zijn 3 tassen voor dagelijks gebruik. Ik heb 1 grote bruine van brunotti, die gebruik ik voor winkelen, op visite gaan en werken. Hij is vrij groot, dus mijn spullen kunnen er in en eventueel ook nog wat voor ons meisje. Ik heb een zwarte kleinere waar ook wel 1 en ander in kan en die gebruik ik voor gewone verjaardagen en feestjes. En zo'n minitasje waar een porto en lipgloss in kan en dan is tie vol (handig zo'n tasje) en die gebruik ik voor theater en sjiekere feestjes e.d.
3, een witte, een zwarte en een bruine. Allemaal redelijk grote tassen waar pampers, flessen etc inpassen.
Ik heb ook geen tas, eh ja de verzorgingstas voor de kleine.. en daar zitten dan meestal mijn portomonee in, paspoort, mobiel, paracetamol/pleisters etc, en verder nie.
2 verzorgingstassen waar ook mijn spullen inzitten, af en toe even wisselen voor de leuk maar verder niet
Ik heb 2 tassen. 1 die ik op mijn arm moet dragen en 1 die ik over mijn schouder kan dragen. Die eerste gebruik ik nu meestal en de ander is mijn uitgaans/festival tas. Hangt gewoon lekker aan mijn schouder en hoef ik niet naar om te kijken.