salaris...

Discussie in 'De lounge' gestart door soepstengel, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Wat ik verdien is onbetaalbaar!

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind het zo knap hoeveel sommige mensen kunnen sparen. Ik heb wat dat betreft echt een gat in mijn hand volgens mij. Al heb ik zelf niet het idee dat ik met bakken geld uitgeef, toch gaat het allemaal iedere maand op (alhoewel, ik hou 150 euro per maand apart op de rekening waar de vaste lasten vanaf gaan voor onverwachte kosten... maar dat gaat ieder jaar helemaal op).

(En geen zorgen, met het saldo van onze spaarrekening is niets mis ;) Dus het is niet zo dat ik geheel onverantwoord bezig ben ;))

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha ja das hier nou ook:D ik verdien zoveel.....

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik verdien helemaal niets noppes nakkes nada :) .. Ook geen subsidies, toeslagen etc .. Niks dus ..

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ze vroeg naar je huishouden. Dus je partner telt ook mee :p Of verdient die ook niets? :(

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Wij hebben netto 4.050 en alleen mijn vriend werkt. Ik studeer zelf en hoop over een paar jaartjes ook eindelijk eens een leuk salaris te gaan ontvangen :D
    O ik krijg trouwens nog wel studiefinanciering, een uitwonende beurs! Ik geloof dat dit iets van €200 is?
    Dus dan zouden we 4.250 netto per maand hebben.

Wij proberen zeker €1.000 per maand te sparen.

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij hebben qua salaris zo'n 4000 per maand met belasting teruggave enzo iets van 4800 euro maar dat komt omdat we momenteel dubbele lasten hebben er gaat dus ook heel veel uit.

8. chantal1984

Ow sorry las alleen de titel .. ;)

Nee die verdiend God Bless wel gewoon geld anders had het helemaal niet goed gekomen hier ;)

Hij verdiend 2000netto .. helaas door de schuld bij de belasting dienst ( ooit eens een fout gemaakt door hun :x ) sparen we momenteel niets en is iedere maand het geld op ..

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik geef liever geen antwoord maar valt wel op dat er goed verdiend wordt hier. Volgens mij werken de meeste meiden dan ook net als hun man. Hier werkt alleen mijn man, ik ben full time huismoeder (vind ik eigenlijk ook een baan maar wel de mooiste die ik kan hebben)

10. chantal1984

zou zo moeten zijn dat we daar voor betaald zouden worden ;) het is idd een enorme fulltime baan die sommige mensen wel eens onderschatten ;)

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Misschien dat mensen met een redelijk salaris sneller reageren in dit topic...

@ MvLiam: wat ik me afvraag bij mensen die zoveel sparen zoals jullie, blijft dat echt iedere jaar volledig op de spaarrekening staan? Of gaat daar dan gedurende het jaar toch nog het 1 en ander vanaf?

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    loon inclusief toeslagen en voorlopige teruggaaf? Een smak met geld iig :D

Ik ben er ook wel klaar mee om dit soort dingen hier te bespreken...

13. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL

als je niet werkt krijg je toch een hele leuke belastingkorting?

14. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    2800 euro.

nu ik het zo zie vind ik het best wel veel eigenlijk:D

maar veel hebben we er niet van over. voor ons huis betalen we 700 euro per maand. dan nog de auto, nog dit, nog dat, nog wat tussentijdse facturen.. veel sparen we niet, maar we hebben niks tekort :)

15. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik verdien genoeg en mijn partner ook.

Van mij mogen ze dan ook de kinderbijslag inkomensafhankelijk maken en ook de hypotheekrenteaftrek beperken. (maar dat is een ander onderwerp,...sorry)

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wij verdienen samen netto 6100. Mij man werkt full time en ik part time. Wij sparen ca 500 euro per maand, maar zo te lezen hier kan het een stuk meer, maar wij hebben ook een hoog uitgavenpatroon.

17. chantal1984

Belasting korting ? :(

Wat voor iets ?

18. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen

jee, wat doen jullie van werk als ik curieus mag zijn? :)

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij verdienen samen momenteel ongeveer 3250 euro.
    We werken allebei onregelmatig (ik in de gehandicaptenzorg en hij in de verslavingszorg) dus het verschilt weleens.

We hebben tot nu toe (wonen sinds eind Januari samen) nog niks gespaard..

Ik ben van het zuinig aan doen en hij van het uitgeven dus de balans is er nog niet helemaal maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel weer goedkomt.

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Aanrechtsubsidie ;)
    De algemen heffingskorting dus. Moet je wel aangifte doen of samen met je partner.

Deel Deze Pagina