Bij ons komt zo'n 2800 pm binnen (ik werk part-time, mijn vriend full-time) Eruit gaat zo'n 2300 (exclusief sparen)
Op dit moment in 3750,00 (allebei part-time werken) en uit 2500,00. Niet echt spannend maar ja, we moeten het ermee doen .
manlief verdient zo 1750 (fulltime) en ik 1100 (30 uurtjes). Wij krijgen geen toeslagen. We kunnen hiervan leven zoals we willen en wat we sparen wisseld, net wat we overhebben.
ja maar dan nog, ik werk ook part time en ik verdien echt geen 1875 ik verdien 1000 minder zelfs... :x
Het is lastig zeggen wat het netto is maar ik haal altijd 2500 euro van de rekening af (wij hebben eigen zaak) en soms haal ik eens 500 meer eraf als we iets aparts doen ofzo.. Wij verdienen iets ven 70/75 duizend bruto per jaar.... Ik blijf thuis bij de kinders...
Parttime is nogal relatief he Dat kan 20 uur zijn, maar ook 30 uur. Bovendien vind ik 1875 inderdaad wel lekker voor parttime, maar het is niet schokkend veel.
pfff mijn normale salaris voor 20 uurtjes zou 1200 euro zijn, maar goed dan ben ik wel de spil van het bedrijf dus ligt er denk ik ook aan wat je doet??
ik vraag me toch wel af wat jullie voor werk doen hoor, ik zie hier bedragen voorbij komen dat ik echt begin te denken dat ik per ongeluk op een chirurgen-forum terecht ben gekomen ipv zp.. wij verdienen ook zeker niet slecht, maar zie hier bedragen van 5800 netto, dan knipper ik toch wel even een paar keer met mijn ogen.
Dat vraag ik me ook af. Mijn man heeft een eigen bedrijf (geen personeel overigens), maar zelfs dan hebben wij echt niet zoveel te besteden iedere maand.. Lijkt wel een minister salaris 5800 euro netto
3400 netto samen, sparen nu zon 1200 per maand , zometeen zal dat wel iets minder worden, want ga 8uur minder werken, maar denk dat we nog steeds wel aardig wat kunnen sparen. Ik werk nu 34 uur en mijn man 38 uur