Dat is toch niet zoveel?? Of bedoel je juist weinig. Ik verdien ook 1200 netto voor 24 uur als secretaresse.
1250 voor 24 uur is redelijk hoog inderdaad.. ik werk 18 uur voor ong. 800 euro bij een drogist. Ik weet bijv. dat bij kpn in dee winkel je wel op 1150/1200 zit met 24 uur (boven 23 jaar), maar jah die stomme te hoge targets he.. blehhh geen zin meer in. Maar verder ligt over het algemeen het inkomen voor 24 uur lager.
Wat ik me nou afvraag mbt de grote verschillen tussen de salarissen hier..hoe zit het met de leeftijden? Want ik zag net een voorbeeld voorbij komen van een hoog salaris, maar las ook dat de personen 36 en 41 zijn, als ik t goed onthouden heb. Het is natuurlijk op zich wel logisch dat het salaris van iemand van 36 hoger is dan iemand van 21 ofzo. Ben benieuwd of dat hier ook daadwerkelijk klopt..
Wij hebben samen 2335 netto, manlief fulltime en ik 16 uur per week en krijgen dan nog toeslagen per maand van 378 erbij! Wij redden het hiermee, onze vaste lasten zijn nog redelijk laag vanwege een huurflat en sparen voor onszelf 200 en voor onze zoon nu 50 maar willen dit omhoog gaan gooien naar 75. Ik ben 24 jaar oud en manlief is 32, het enigste nadeel is dat hij weinig doorgroei mogelijkheden heeft en in CAO Klein Metaal zit en dus niet enorm veel verdient per uur.
Wij verdienen veel maar geven nog veel meer uit! Moet echt af en toe de eindjes aan elkaar knopen terwijl er echt veel geld binnenkomt. Mijn man verdient ongeveer 1750,- netto bij zijn baas. dan hebben we een eigen zaak en daaraan verdienen we ongeveer 2250,- per maand. dan hebben we nog een deel van ons huis verhuurd voor 500 per maand. erkomt dus 4500 per maand binnen en we sparen helemaal niks! Onze lasten zijn op dit moment gewoon enorm hoog, ongeveer 2135 voor alleen de hypotheek van onze huizen. (oude huis moet echt verkocht worden!!) dan houden we natuurlijk nog een smak geld over maar daar gaan natuurlijk alle andere vaste lasten nog af! verzekeringen, telefoonkosten e.d. Hoop over een maand of 2 alles weer een beetje op de rit te hebben zodat we weer kunnen sparen! Dit jaar al ons spaargeld uitgegeven aan de verbouwing van ons huis.
We zijn allebei begin dertig en verdienen samen zo tegen de 4000 euro netto per maand (vakantiegeld, 13de maand enzo niet meegerekend, de leaseauto gaat er nog vanaf). Boodschappen moeten we wat op gaan bezuinigen nu het kindje komt, geen AH meer maar de Digros. Ik denk zo'n 60 euro per week, soms meer. We komen best rond, alleen hebben we wel een dure hypotheek (dure gemeente, net voor de crash) en krijgen we straks weinig geld terug van de belasting voor de dagopvang.
Ik ben 26 jaar en verdien 1200 netto voor 24 uur werken... Ik ga in september 16 uur werken dus geen idee hoeveel ik straks ga verdienen... Zitten trouwens wel weekend en avonddiensten bij dus vind mijn salaris dan niet heel erg goed... En mijn man is 31jaar en verdiend e2200 a 2500 netto per maand en hij is storemanager en hij verhuurd ook nog kamers en daarmee verdiend hij 800 netto...
Wij verdienen samen rond de 2850 euro aan salaris en dan rond de 300 euro belastinggedoe dus een kleine 3000 per maand netto.
Even voor de duidelijkheid.. heb je recht op geld als je een heel jaar niet gewerkt hebt? Jeetje ben blij dat je het zegt.. moet ff kijken waar ik recht op heb dan..
wij leven met z''n 3en van zo 1500 bruto is de maand. Mijn man werkt nu 4 dagen in het onderwijs, ik werk niet. We redden het net allemaal, maar soms is het eindjes aan elkaar knopen. Achja hoop dat ik snel werk kan krijgen.
Ze zijn dit wel aan het afbouwen, met uitzondering voor gezinnen met kinderen onder de 6 jaar geloof ik. Als je kinderen dus allemaal boven de 6 zijn, ontvang je in 1 keer een stuk minder (omdat het dan al redelijk ver afgebouwd is). Hier staat het uitgelegd: Overheid.nl | Overheidsloket - Producten
Haha dan heb ik een goed vooruitzicht..mijn man is ook ontwikkelaar alleen van electronia ontwerpen enz..afgelopen jaar klaar gekomen met zn studie HBO. we zullen zien hoe alles zal lopen ..zelf werk partime in de zorg.. meestal zo'n 4-6 uur per week.. daarnaast gewoon fulltime huismoeder
wij zo'n 4300 a 4500 ligt een beetje aan de bonussen en provisies. We werken beide en krijgen ook nog terug van de belastingdienst. We hebben niet zulke hoge vaste lasten maar wel trek in leuke vakanties dus daar gaat het meeste geld naar toe. en leuke dingen doen, dagjes uit met zn 3tjes enzo.
Wij hebben trouwens inkomsten van 2000 euro, dit is alleen van mijn vriend ik heb geen inkomsten .. we sparen niet momenteel want hebben nog een aantal hoge rekeningen die eerst betaald moeten worden ..
Wij zaten aan de 2600euro netto.. Met dat van mij en mijn vriend erbij! Hebben net een huisje gekocht, dus sparen zal de komende tijd wel een beetje afzien worden denk ik.. Maar nu, zitten we op de 1300netto.. Ik ben ontslagen vanwege mijn zwangerschap, was te vaak ziek en ze hadden een betrouwbaar iemand nodig, mocht het me wel helpen, ze vonden wel dat ik mijn werk uitstekend deed:O.. Maarjaa, dus nu actief opzoek naar iets anders, overigens zal dit ook maar voor een paar maanden zijn want ik ga in September terug naar school!
Hier net boven de 3000. Dure tijden gehad, huis gekocht en de kleine dus sparen was ff lastig maar nu weer mogelijk.
In je andere topic is er geen WIJ Volgens mij klopt er iets niet. @mama van 2, je bedoelt zeker 1500 netto ( hoop ik)
ik ga niets zeggen........ik ga niets zeggen....verlaat dit topic voordat ik wel wat ga zeggen wat niet mag...