Hallo allemaal, Mijn vriend heeft met pijn en moeite toch zelf besloten dat we onze vijver met koikarpers volgend jaar weg willen doen (joepie!!!). We hebben het huis gekocht met de vijver erbij (de vorige eigenaar heeft er tussen de 30.000 en 40.000 euro voor betaald) Mijn vriend wil er wel een kleinere vijver voor terug. Onze vijver is nu 7 meter lang, in het brede stuk 3 meter breed en ruim 2 meter diep. Onder de grond is cement gestort met 3 filterbakken, uv-lampen en nog meer.... We hopen de oude spullen te kunnen verkopen en daar alles van te betalen. Heeft iemand tips voor een bedrijf die dit regelt? Wij wonen in Rotterdam. Bekijk bijlage 85535 Groetjes, Wendy
op marktplaats zetten voor 15000 (ofzo.. heb ik geen verstand van) en dat de kopers alles zelf moeten regelen hoe ze het komen ophalen en eruit halen enzo en natuurlijk alles aan 1 persoon verkopen
of je kan er natuurlijk ook een mooi zwembad van maken.. mooi betegelen met blauwe tegels? dat zou ik doen
Een zwembad is wel mooi, maar kost ook aardig wat in onderhoudt... Een hele grote trampoline voor je kindje(s)???